حوادث و رویداد

جزییات برخورد مرگبار کامیون میکسر با ۱۱ خودرو در اتوبان ستاری

جزییات برخورد مرگبار کامیون میکسر با ۱۱ خودرو در اتوبان ستاری

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به تشریح جزئیات تصادف مرگبار کامیون میکسر با 11 دستگاه خودرو در سه راهی ستاری – مخبری از لغو مجوز این شرکت خبر داد.

به گزارش دنیای 77، سردار محمدحسین حمیدی در این خصوص گفت: ساعت 18:49 شب گذشته تصادف فوتی در ستاری رخ داد و برخورد شدید یک دستگاه میکسر با چند دستگاه خودرو به همکارانم گزارش شد.

وی گفت: تیم کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ به محض حضور در محل حادثه و آغاز تحقیقات، متوجه یک دستگاه کامیون میکسر شدند که از شمال به جنوب ستاری به سمت سه راهی مخبری می رفت. ، برخورد با 11 خودرو. سوار به چپ می‌پیچد، چندین شاخه و درخت را در طول خط می‌شکند، از آن‌ها به لاین مخالف عبور می‌کند و به دوراهی مخبری می‌رود.

حمیدی افزود: این کامیون میکسر در حالی که به حرکت خود در لاین مخالف ادامه می داد، با یک دستگاه پژو 206 در مسیر جنوب به شمال که از جلو به سمت راست حرکت می کرد، برخورد کرد و خودرو را به سمت پل عابر پیاده کشاند و در نهایت به شالوده پل برخورد کرد. وقتی متوقف شد. .

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: متاسفانه در این تصادف راننده پژو 206 29 ساله در دم جان باخت و 6 نفر دیگر مجروح شدند و 11 دستگاه خودرو، راه آهن، درختان و ساختمان های جاده ای آسیب جدی دیدند.

وی در خصوص علت این حادثه گفت: این شرکت به دلیل رفتار راننده و حمل بار زیاد و همچنین در ساعات غیرمجاز و عدم نظارت بر میکسر به استخدام شورای حمل و نقل و ترافیک تهران درآمده است. راننده به دلیل عدم توانایی در کنترل خودرو به دلیل سرعت غیرمجاز مقصر است.

حمیدی افزود: با توجه به جدیت موضوع، اعضای شهرداری تهران، نمایندگان حمل و نقل و کمیسیون ها بر اساس مواد 31 و 32 چارچوب رسیدگی به تخلفات مقررات خودروهای باری تشکیل جلسه دادند. و مجوز شرکت به مدت یک سال تعلیق شد.

وی افزود: همچنین باید اضافه کرد که در تحقیقات انجام شده توسط پلیس موارد متعددی از جمله حمل بار غیرمجاز (توناژ مازاد) و علت تصادف و همچنین تلفات و جراحات، تصادفات در سوابق شرکت ثبت شده است. همه اینها ناشی از عدم آموزش و نظارت این شرکت بر عملکرد رانندگان ناوگان است که منجر به تخلفات به خصوص حادثه دیشب می شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا