حوادث و رویداد

جزئیات جدید از ماجرای تجمع با پرچم طالبان/ دستگیری طرفین دوئل مسلحانه سعادت آباد

جزئیات جدید از ماجرای تجمع با پرچم طالبان/ دستگیری طرفین دوئل مسلحانه سعادت آباد

فرمانده پلیس تهران بزرگ با جزئیات بیشتر داستان تجمع مردم با پرچم های طالبان در پارک ملت تهران را توضیح داد و از دستگیری 19 نفر خبر داد.

به گزارش دنیای 77 ، سردار حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگاران در مورد جزئیات درگیری اعضای گروه تروریستی طالبان در پارک ملت تهران در طول اجرای برنامه اطلاعاتی پلیس آقایی که ظهر امروز برگزار شد ، گفت. آنها همچنین به طور غیرقانونی وارد کشور شدند و با حضور در میدان آزادی و برخی مناطق دیگر به یکدیگر تبریک گفتند.

وی ادامه داد: “امسال در روز ادی الذر به دلیل پوشش پلیس در میدان آزادی ، تعدادی از این افراد در پارک ملت جمع شدند و متأسفانه برخی از مردم در میانه راهپیمایی پرچم های طالبان را نشان دادند.”

رحیمی گفت که پلیس اقدامات فوری را انجام داد و افزود: 19 نفر در جریان تحقیقات دستگیر شدند. پنج نفر از آنها عامل اصلی تولید پرچم ، تولید تصویر و انتقال تصویر در شبکه های خصمانه بودند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه این پنج نفر پس از تشکیل پرونده به زندان منتقل شده اند ، افزود: مابقی که بیشتر آنها شهروندان غیرقانونی بودند ، از آنجا اخراج شدند.

رحیمی درباره اخبار منتشر شده در سادیب آباد درباره درگیری مسلحانه بین دو پسر بر روی یک دختر افزود: داستان این است که دو گروه از تاریخ در زمینه قاچاق مواد مخدر و مسائل غیراخلاقی با یکدیگر اختلاف داشتند. آنها یک هفته قبل از درگیری ها در سادات آباد ، حومه شرق تهران و بعداً در منطقه سادات آباد درگیری کردند. ما قبلاً همه آنها را دستگیر کرده ایم.

وی در خصوص نظارت بر پروتکل سلامت مظنونان دستگیر شده توسط پلیس اظهار داشت: کلیه مراکز اجرای قانون از جمله مراکز بازداشت روزانه دو بار ضد عفونی می شوند و قوانین بهداشتی در آنها رعایت می شود. خوشبختانه تاکنون هیچ تاجگذاری در زندانهای پلیس و بازداشتگاه ها گزارش نشده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا