حوادث و رویداد

جزئیات بیمه و دیه حادثه‌ دیدگان کلینیک سینا

جزئیات بیمه و دیه حادثه‌ دیدگان کلینیک سینا

همانطور که از سوی مسئولان بیمه مرکزی گزارش شده است ، هنوز گزارش نهایی خسارت حادثه کلینیک سینا مشخص نشده است ، اما بررسی ها نشان می دهد که افراد دارای پوشش بیمه ای محدود بودند ، از طرف دیگر ، اگر مسئولان این حادثه به رسمیت شناخته شوند ، طبق قانون الزامی می شوند. قربانیان این حادثه خواهند بود.

به گزارش دنیای 77 ، عصر روز سه شنبه در انفجار و آتش سوزی در کلینیک پزشکی سینا آنلاین شمیران در خیابان شریعتی تهران ، 19 نفر کشته شدند.

بر این اساس ، خسارت وارده به ساختمان و افراد آسیب دیده در این سانحه توسط خسرو جردی ، مدیرکل نظارت فنی مرکز بیمه عمر بیمه بررسی شد و وی جزئیات را برای دنیای 77 توضیح داد.

با توجه به وضعیت بیمه کسانی که در این حادثه کشته و زخمی شده اند ، این مقام مسئول بیمه توضیح داد: “اگر این قربانیان دچار حادثه شده یا دارای بیمه نامه زندگی (زندگی) باشند ، جبران می شوند ، اما هنوز مکان آنها مشخص نشده است.”

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مبلغی باج برای مرحوم پرداخت می شود ، گفت: اگر شخص مسئول این حادثه ، مدیر کلینیک یا مأمور فنی یا اشخاص دیگر طبق قانون مجازات اسلامی بطور معمول شناسایی شوند ، مقامات قضایی با باج مجازات می شوند. کشته و زخمی خواهد شد.

خسرو جردی در خصوص وضعیت بیمه ساختمان درمانگاه گفت: “کلینیک سینا آنلاین شمیران بیمه آسیا بیمه آتش سوزی را ارائه داده است ، اما هنوز دفتر امور خارجه مجوز بازرسی از ساختمان کلینیک را نداده است و بیمه آسیا نتوانسته است خسارت را تخمین بزند.”

وی افزود: “مسئولیت مدنی سه افسر فناوری کلینیک سینا آنلاین سمیران تحت پوشش بیمه آسیا قرار گرفته است و مسئولیت بیمه گذار تحت این بیمه نامه برای حداکثر پنج نفر فوت شده است. در صورت مشخص شدن علت تصادف ، تقصیر قضایی پیدا می شود.” مأمورین فنی فوق با توجه به سایر محدودیت ها و شرایط بیمه نامه اقدام به جبران خسارت می کنند.

به گفته این مقام ، اظهارات نهایی و دقیق در مورد تعهد بیمه آسیا منوط به تعیین علت تصادف و عامل یا عاملان حادثه توسط مرجع قضایی است.

وی یادآور شد: یکی از طبقات مرتبط با مرکز تصویربرداری سینا عطار تحت پوشش بیمه ایران توسط بیمه آتش سوزی قرار دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا