عمومی

جریان اربعین مانور آمادگی برای ظهور است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جریان اربعین مانور آمادگی برای ظهور است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام علی اکبر درخسانده دوشنبه شب در اجلاس مبلغان اربعین حسینی در بابل. ب وی با اشاره به اینکه جنبش اوربان به یک گفتمان تبدیل شده است، افزود: استراتژی به جهانیان برای ظهور نشان داد.

وی زائران حسینی اربعین را طلاب، مبلغان و طلاب برشمرد و افزود: تبلیغ و روایت در اربعین از جمله وظایف است و از سوی دیگر جریان و فرهنگ حسینی در اربعین در شهرها، مساجد و مساجد برقرار است. محلات، جوانان، بسیجیان و جهادی ها راهپیمایی می کنند.

وی با بیان اینکه اوربان باید بستری مشابه رویه جهانی ایجاد کند افزود: مبلغان نیز در این بستر مسئولیت دارند و ما به عنوان بازماندگان اوربان در شهر و اطراف خود مبلغان تبلیغ و تفسیر هستیم. گری وجود دارد

حجت الاسلام درخشنده با اشاره به ناکافی بودن تعداد مبلغان در استان ها در مسیر اربعین گفت: معین مازندران استان ایلام مشخص شده و در صورت نیاز می توانیم مبلغان را به مناطق این استان اعزام کنیم.

معاون فرهنگی ترویج اسلامی مازندران تاکید کرد: برای اربعین بستر مناسبی برای تبیین و ترویج موضوع است، گفت: تقارن دو ملت ایران و عراق برکات زیادی برای دو طرف دارد.

او این موضوع را برجسته کرد ماموریت مقام معظم رهبری در تربیت قاریان تبلیغی تلاش های خوبی داشته اند، گفت: این تلاش ها باعث تولید بیان در اربعین شده است که با استقبال خوبی مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه حماسه عاشورا در برخی مناطق استان اکران شده است، گفت: این طرح بازتاب خوبی داشته است.

دکمه بازگشت به بالا