ورزش

جای علی دایی بودم خودم را نمی‌بخشیدم

تیم ملی در دوران سرمربیگری علی دایی ویژگی های خاص خودش را داشت. اخراج علی کریمی از اردو توسط فدراسیون و خروج غیرمنتظره این بازیکن از تیم ملی، دعوت نشدن مهدی مهدوی کیا و رحمان رضایی، دعوت کریم باقری و مصاحبه دایی و کریمی علیه یکدیگر. حول و حوش تیم ملی خلأ ایجاد شد.

اما ماجرای علیرضا نیکبخت واحدی و پاسپورتش که نتوانست با تیم ملی به اردوی قطر برود نیز یکی از موضوعات جالب تیم ملی بود.

عمویم گفت در فرودگاه بودیم که نیکبخت پیش من آمد و گفت پاسپورتم را گذاشتم و آژانس گرفتم که سریع بروم و برگردم اما ناگهان در فرودگاه ناپدید شد و جمعیتش هم رفتند.

نیکبخت واحدی در گفتگو با خبراشی که در تاریخ 23 آبان 1386 منتشر شد، توضیح داد: با گروهی که به فرودگاه می رفتند در اتوبوس بودم، اما در اتوبوس متوجه شدم که پاسپورتم را همراه ندارم و تصمیم گرفتم بروم. بازگشت. پاسپورت و حتی کیفم را به کوزه موجی دادم. با آژانس رفتم و گفتم عجله کن هر چه جریمه ای بهت بدهند من می پردازم. اما پاسپورت من در باشگاه پرسپولیس بود. با آقای خوردبین تماس گرفتم و ایشان گفتند که ساعت 4 صبح باشگاه تعطیل است. چگونه می توانم پاسپورت شما را دریافت کنم؟

وی در مورد اینکه چرا تلفن همراه خود را دایروت کرده است، گفت: گوشی را خاموش نگه داشتم و به دلیل اینکه گوشی من سیستمی دارد که اگر جواب ندهم بعد از 10 ثانیه به صورت خودکار تغییر مسیر می دهد، متوجه تماس ها نشدم. اگر می خواستم در کارم عمدی باشم راه های دیگری می دانستم. من عاشق بازی برای تیم ملی کشورم هستم و می ترسم دوباره دعوت شوم. باید دیوونه باشم که از تیم ملی محروم بشم. من اگر جای دایی بودم از نیکبخت ناراحت می شدم و او را نمی بخشم اما رسما اعلام می کنم که این مشکل اتفاقی رخ داده و از دایی عذرخواهی می کنم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

من اگر جای علی دایی بودم خودم را نمی بخشیدم

256 251

دکمه بازگشت به بالا