ورزش

تیمی که فقط 20 نفر هوادار دارد!

تیمی که فقط 20 نفر هوادار دارد!

میریام احمدی پس از شکست مقابل جوبهان اصفهان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز (جمعه 15 اردیبهشت) گفت: ما تیم جوان و کم تجربه ای داریم که به ندرت اشتباه می کند و در جاهای خالی می شکند. کسانی بودند که اعلام نشدند و مهمانی خراب شد و نتوانستند خودشان را جمع کنند.

وی افزود: در مجموع 110 یا 115 گل در طول لیگ به ثمر رساندیم که حدود 90 گل به دلیل اشتباهات داوری بود که باعث به هم ریختگی تیم شد و پس از این اختلال جمع آوری تیم سخت می شود.

به گزارش دنیای 77، احمدی داوری را مشکل همیشگی تیم های فوتبال شهرکرد دانست و گفت: نمی گویم تیم ما کیفیت بالایی دارد، در مجموع بازیکنان جوان و کم تجربه هستند اما داوری و انتخاب داور را پایین می آورد.لیگ. ” هر داور جدید برای بازی تیم های شهرکرد اضافه و انتخاب می شود. ما تیم حاشیه سازی نیستیم و هم تیم فوتبال آقایان و هم بانوان ما این روند داوری را دارند.

وی با اشاره به احتیاط داور گفت: متاسفانه داوران ایستاده به تیم و مربی که در کنار آنها ایستاده نگاه می کنند. در بازی سیرجان هم همین اتفاق افتاد. اگر سیرجان آفساید باشد، نمی دانم، به خاطر ترس یا دلیل دیگری، داور خط آن جایی که باید آفساید را نگرفت و برعکس آن را انجام نداد. این عملکرد تیم را بسیار عصبی می کند و در بازی امروز به وضوح دیده ام و هشدار داده ام.

مربی تیم ملی فوتبال بانوان شهرکرد افزود: تیمی را در استان اداره می کنیم که خانواده ای تنها 20 نفره شامل مدیران عامل، کادر فنی و بازیکنان از ما حمایت می کنند و با تلاش و پشتکار این مسیر را ادامه می دهیم. و ما برای پرداخت هزینه بازی های خارج از استان می جنگیم. این یک باخت بزرگ برای استان چهار محال و بختیاری است که چند سال بعد تیمی وارد لیگ برتر شد اما مورد حمایت قرار نگرفت.

251 251

دکمه بازگشت به بالا