عمومی

تونیک مخمل زنانه جدید برای انواع مهمانی ها و مجالس

تونیک از جمله البسه ای است که راحتی زیادی داشته و بسیاری از بانوان علاقه زیادی به پوشیدن آن دارند. اگر شما هم به دنبال یک تونیک زیبا هستید بدون شک به خاطر تنوع زیاد در مدل های آن دچار مشکل در انتخاب هستید. در انتخاب یک تونیک خوب علاوه بر زیبایی باید به کیفیت آن نیز توجه کنید. بنابراین اگر به دنبال یک تونیک بسیار شیک و با کیفیت زنانه هستید ما به شما تونیک زنانه ارتشی زنانه مدل L7257 را پیشنهاد می کنیم.

تونیک مخمل زنانه جدید برای انواع مهمانی ها و مجالس

تونیک دخترانه مدل L7257 یک تونیک یقه گرد بسیار شیک و زیبا مخصوص خانوم های شیک پوش و خوش سلیقه از جنس اسپان دورس می باشد. طرح ارتشی این ست باعث زیبایی هرچه بیشتر آن شده است. تونیک زنانه ارتشی را می توانید در جمع های دوستانه، دورهمی ها، باشگاه های ورزشی و… بپوشید و زیباتر از همیشه به نظر برسید. تونیک ارتشی زنانه به صورت فری سایز و مناسب سایز های لارج و ایکس لارج عرضه شده است و در قسمت های مورد نیاز حالت کشسانی فوق العاده ای دارد و راحتی را به همراه می آورد. تونیک زنانه ارتشی در رنگ سبز ارتشی عرضه شده است و شما می توانید این ست زیبا را به عزیزان خود هدیه کرده و آن ها را غافلگیر کنید.

دامن : برای ست کردن توینک با دامن بهتر است سراغ انواع مدل های سنتی تر تونیک بروید مدل های تونیک سنتی را با دامن های ساده و راسته از رنگ های مکمل تونیک سنت کنید . دامن شلواری : چیزی بین شلوار و دامن، این ستی نیز بیشتر مناسب تونیک های سنتی است . لباس های سنتی بسیاری از اقوام ایرانی در این دسته طبقه بندی میشود چون ترکیبی از یک پراهن نسبتا بلند با یک دامن یا دامن شلواری طرح دار است.

تونیک ها و شومیز مجلسی در مدل ها و رنگ های مختلف وجود دارند و با همه اندام ها سازگاری دارند و کاربرد های مختلفی می توانند دارا باشند به همین دلیل داشتن حداقل یک تونیک به همه خانم ها توصیه می شود. اما برای خرید و انتخاب یک تونیک مناسب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ برای خرید یک تونیک مناسب و خوب باید ابتدا فرم اندام خود را بشناسید و سپس شلوار و اکسسوری مناسب برای ست کردن تونیک خود انتخاب کنید.

لباس های مردانه و اسپورت به خودی خود برای خانم ها تونیک هایی هستند که با یک جین پسرانه ترکیب خاص و زیبایی را به وجود خواهند آورد. تونیک گلدار شیک خانگی ، گل گلی ها گزینه های فوق العاده ای برای تهیه تونیک های دخترانه هستند . تونیک از لباس های راحتی محبوب زنانه است که با گذشت زمان و آمد و رفت ترندهای مختلف جایگاه خود را در کمد لباس های زنانه از دست نداده است.

ترکیب تونیک و شلوار کشی می تواند گزینه مناسبی برای لباس راحتی و خودمانی باشد. پوشیدن تونیک با دامن یا شلوار گشاد توصیه نمی شود چون باعث می شود چاق دیده شوید. تونیک را می توان با شلوار جین ساده نیز استفاده کرد. همان طور که از نام آن پیداست این مدل تونیک زنانه با کمربند استفاده میشود و مناسب خانمهای با اندام ساعت شنی است. بلندی این تونیکها میتواند متفاوت باشد. حتی کوتاهترین مدل این تونیکها از انواع مختلف بلوزها بلندتر است و تا روی ران را میپوشاند.

تونیک کشی یقه شل زنانه ، مناسب فقط پاییز و قابل استفاده به جای مانتو ، به خاطر جذب بودن این لباس میتوان به راحتی از روی آن کاپشن یا پالتو پوشید. تونیک ساده تریکو ، ساده گی بیش از حد این تونیک ها را میتوان با یک گردنبند روی مانتویی شیک و بلند جبران کرد . تونیک بارداری این تونیک سنتی را به علت نوع دوخت آن – چین از روی سینه – میتوان به عنوان تی شرت یا تونیک بارداری استفاده کرد .

دکمه بازگشت به بالا