جامعه و خانواده

توضیح پلیس درباره خبر وقوع قتل ناموسی در کنگان

توضیح پلیس درباره خبر وقوع قتل ناموسی در کنگان

دنیای 77 / بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان کنگان خبر قتل ناموسی در بانک شهر ، یکی از آثار این شهر را که اخیراً توسط شبکه های ناراضی در فضای مجازی منتشر شده ، تشریح کرد.

سرهنگ رهام رضایی در این باره گفت: دو روز قبل از انتشار خبر خودكشی یك نوجوان ، در مركز فوریت های پلیس اعلام شد كه تیمی از كارآگاهان هوشیار پلیس در محل حضور دارند.

وی افزود: در معاینات اولیه جسد و محل خودكشی مورد بررسی قرار گرفت ، هیچ نشانه ای از قتل در بدن این نوجوان پیدا نشد و پزشكی قانونی برای تحقیقات و اطلاع از علت مرگ در اختیار وی قرار گرفت.

وی افزود: مطالبی در فضای مجازی توسط رسانه های دشمن ارائه شده است كه اخیراً یك دختر نوجوان به منظور افتخار توسط برادرش كشته شد و پزشكی قانونی نیز خفگی وی را تأیید كرده است. این محتوا شایعه شده و تکذیب می شود.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه به محض اعلام خودکشی پرونده مقدماتی تشکیل شد و تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس در این پرونده تحقیق کردند ، افزود: خانواده های قربانیان در اظهارات خود به صراحت اعلام کرده اند که مرگ فرزندشان خودکشی است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این نوع اخبار همچنان فضای رسانه ای مخالف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تأثیر اخلال در فضای روانی جامعه را ایجاد می کند ، افزود:

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا