حوادث و رویداد

توضیح درباره سربازی ۲ بازیکن استقلال

توضیح درباره سربازی ۲ بازیکن استقلال

سازمان وظیفه عمومی استقلال تهران وضعیت خدمت وظیفه عمومی بازیکنان تیم تهرانی را تشریح کرد.

به گزارش دنیای 77، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو بحث و بررسی پیرامون انتصاب دو ورزشکار شاغل در لیگ برتر فوتبال، موارد زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام می شود.

1- طبق قوانین و مقررات قبلی به منظور کمک به توسعه و بقای ورزش در کشور، هر ورزشکار در رشته های مختلف که به سن صلاحیت رسیده اند موظفند در قالب ویژه به کار اعزام شوند. فواید. ورزشکاران حرفه ای مجوزهای مربوطه در باشگاه های مربوطه برای تعلیق خدمات ورزشکاران حرفه ای در رشته های فوتبال، والیبال و بسکتبال در سطح تیم های ملی حداکثر تا 30 سال و در لیگ برتر حداکثر تا 28 سال تایید می شود. ، و بلافاصله پس از آن. با انقضای مهلت مذکور به اورژانس اعزام خواهند شد.

لازم به تاکید است پس از پایان مهلت مقرر امکان ادامه فعالیت در باشگاه های مربوطه برای ورزشکاران وجود ندارد. همچنین عدم حضور به موقع این افراد در خدمت سربازی باعث غیبت آنان شده و در این صورت تداوم فعالیت های ورزشی در باشگاه ها و تیم های ملی را از دست خواهند داد.

2- در مورد بازیکنان ورزش فوتبال آقایان سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند پروانه فعالیت ورزشی آنان منقضی شده است. مدت زمان نیاز به ارسال البته این ورزشکاران می توانند در یگان نیروهای مسلح به فعالیت ورزشی خود ادامه دهند و در صورت درخواست وزارت ورزش و جوانان و دعوت به تیم ملی، حضور آنها در اردوها و بازی های تیم ملی محدودیتی ندارد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا