حوادث و رویداد

توصیه‌های مدیریت بحران به استان تهران‌ها در پی وقوع باد شدید و رگبار

توصیه‌های مدیریت بحران به استان تهران‌ها در پی وقوع باد شدید و رگبار

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وقوع دو سامانه جوی در استان تهران نسبت به وقوع وزش باد شدید و بارندگی در ارتفاعات شمال شرق هشدار داد.

به گزارش دنیای 77حامد یزدی آنلاین بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از صدور دو سامانه هواشناسی در استان تهران خبر داد و گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی سامانه اول، وزش باد شدید و گرد و خاک خواهد بود که از فردا پنجشنبه 31 شهریور آغاز می شود. این ماه از غروب جمعه اول اکتبر آغاز و پایان می یابد.

یزدی آنلاین با هشدار به مردم نسبت به وزش باد شدید و گرد و غبار گفت: با توجه به مناطق متاثر از این رویداد جوی که مناطق جنوبی و غربی استان تهران است، شهریار، ملارد، قدس، اسلامشهر، بهارستان، رباط کریم، ربیع الاسلام، رباط، ربیش. ربیع الاسلام، ربیع الاسلام، ربیش، ربیش و ورامین، پیشوا، کرچک، پاکدشت و ری، می خواهیم به ایمنی سازه و استحکام ساختمان های نیمه کاره توجه ویژه داشته باشند، زیرا احتمال وجود اشیا وجود دارد. سقوط از ارتفاع در هنگام وزش باد شدید

وی با اشاره به پیش بینی سامانه دوم سازمان هواشناسی برای بارش های سیل آسا به ویژه در عصر امروز چهارشنبه 30 شهریور و اوایل فردا پنجشنبه 31 شهریور، افزود: مناطق تحت تاثیر این سامانه در ارتفاعات شمال و شمال شرق است. وجود خواهد داشت و ما از مردم این منطقه می خواهیم در هنگام سفر در جاده های تپه ای احتیاط کنند و از بالا رفتن از ارتفاعات خودداری کنند و از پارک کردن در کنار جاده اکیداً خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران شهریور به اقدامات انجام شده در این اداره کل در طول یک ماه اشاره کرد و گفت: در این ماه بیش از 100 اقدام موثر در این اداره کل انجام و 300 مکاتبه با نهادهای مختلف انجام شد. .

یزدی آنلاین تمامی کارهای تیم خدمات و نجات در مراسم شهرسازی حسینی (ع) را طبق برنامه انجام شد و افزود: از زحمات شبانه روزی همه دستگاه های خدمات رسان و کارگران تشکر می کنم. و تلاش مداوم

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا