اقتصادی

توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان در پاکستان و افغانستان

توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان در پاکستان و افغانستان

نمایشگاه های محصولات دانش بنیان و خلاق ایرانی با هدف توسعه بازار محصولات دانش بنیان ایرانی در پاکستان و افغانستان برگزار می شود.

به گزارش دنیای 77، با حمایت مرکز تعاملات علمی و فناوری بین المللی ریاست جمهوری و تلاش سیستان، نمایشگاهی از محصولات دانش بنیان و خلاق ایرانی از 27 خرداد تا ابتدای تیرماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی جاهدان برگزار می شود. پارک علم و فناوری بلوچستان

برگزارکنندگان نمایشگاه خواهان درک بازاریابی و توسعه بازار و صادرات محصولات دانش بنیان ایرانی در افغانستان و پاکستان هستند تا مشارکت شرکت های دانش بنیان و خلاق ایرانی را در بازارهای بالقوه خود افزایش دهند. دو کشور

پاکستان 600 کیلومتر مرز زمینی با همسایه جنوب شرقی ایران و با سیستان و بلوچستان دارد. ما از طریق دریای عمان همسایه این کشور محسوب می شویم. کشوری که از نظر تاریخی، مذهبی و فرهنگی اشتراکات زیادی با ایران دارد. به همین دلیل می تواند بازاری خوب و بدوی برای محصولات دانش بنیان و خلاق ایرانی باشد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کشور به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم یکی از بهترین گزینه ها برای توسعه صادرات ایران و احتمالا تنها 40 درصد بازار افغانستان است. عرضه شده توسط صادرات ایران.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا