عمومی

توزیع کارت کنکور از ۲۸ مرداد

توزیع کارت کنکور از ۲۸ مرداد

براساس پایگاه داده دنیای 77 ،
نهاد سنجش آموزش کشور از صدور بیانیه تکمیلی خبر داد: روند توزیع بلیط برای این نشست از سه شنبه 19 مرداد آغاز و تا چهارشنبه 20 مرداد در وب سایت آژانس www.sanjesh.org اجرا می شود.

در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان صنایع آزمایشی ، داوطلبان گروههای علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در چهارشنبه صبح 20 مرداد ، پنجشنبه صبح 20 مرداد ، داوطلبان گروه علمی تجربی صبح جمعه 20 مرداد و داوطلبان گروه زبان های خارجی صبح شنبه.

داوطلبان متقاضی در دو یا سه گروه آزمایشی علاوه بر کارت چاپ برای شرکت در آزمون گروه آزمون اصلی ، باید براساس کارت مورد نظر ، کارت چاپ گروه آزمون دوم یا گروه آزمون دوم و سوم (گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی) را انتخاب کنند.

بخش دیگری از اطلاعیه آژانس ارزیابی آموزش و پرورش با استناد به مناطق تحصیلی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در پردیس دانشگاه تربیت دبیر دانشگاه شهید رجا و دانشگاه فرهنگیان ، گفت: زمینه های اطلاع رسانی توضیحی لازم در مورد نحوه ابراز علاقه از داوطلبان برای پذیرش در این دانشگاه ها انتخاب شده است.
همچنین کلیه داوطلبان علاقمند به انتخاب رشته های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس امتحان باید پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ، برای انتخاب رشته های دانشگاه آزاد اسلامی در آزمون شرکت کنند. هنگام انتخاب رشته توجه کنید.

شخصی سازی پرسشنامه برای گروه های آزمایش
با توجه به سوالات پنج گروه آزمایشی و شخصی سازی آن ، آژانس ملی ارزیابی آموزش اعلام کرده است که هر داوطلب از بین همه گروه های آزمایشی یک برگه پاسخ و 2 کتاب سؤال (آزمون عمومی “جزوه شماره 1” و آزمون ویژه “جزوه شماره 2” دریافت می کند). در دو بسته نایلونی موجود است. این بسته شخصی سازی و جزئیات نامزد در جلد برگه پاسخ و مقاله سؤال ذکر شده است.
داوطلبان كليه گروه هاي آزمايشي بايد پاسخ سؤالات جزوه عمومي و خاص را در همان برگه پاسخ مشخص كنند.

* خود اظهار بیماری بیماری کرونا قلب توسط معاینه کنندگان ورودی
براساس اعلام آژانس ارزیابی ملی آموزش ، کلیه داوطلبان باید با مراجعه به سیستم خود گزارش دهی بیماری عروق بیماری کرونا ، فرم سلف اعلامیه این آزمون را در روز سه شنبه 19 مردادماه به آدرس https://salamat.gov.ir پر کنند.
اطلاعات مربوط به این فرم در وزارت بهداشت ذخیره می شود و پر کردن این فرم به منزله تأیید سلامت داوطلبانی است که در سال 1399 در کنکور سراسری شرکت کرده اند ، زیرا سایر داوطلبان مبتلا به بیماری قلبی عروق بیماری کرونا باید به پورتال آژانس ارزیابی مراجعه کرده و فرم مربوطه را پر کنند.

* ادعاهای دسترسی به سوالات آزمون ساختگی است
این سازمان باهدف کاندیداها تأکید کرد که به نظر می رسد روز امتحان ملی سال 1399 توسط افراد و سازمانها از طریق سود و کلاهبرداری از طریق تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و با ادعای دروغین سوالات امتحان ملی وارد شده است. و آنها تقلب می کنند.
آژانس ارزیابی از داوطلبان خواست تا هوشیار باشند و مواظب باشند که این دامهای ربوده نشوند ، هرگونه خبر مشکوک در این رابطه با شماره های 026-3611811252 و 026–3611811251 و ستاد مدیریت عمومی hefazatazmon@sanjesh.org تماس بگیرید. حمایت از آژانس ارزیابی آموزش کشور را اعلام کنید.
وی در ادامه اعلام کرد هیچ فعالیتی از این سازمان در آژانسهای اطلاعاتی (تلگرام ، اینستاگرام و غیره) وجود ندارد.

دکمه بازگشت به بالا