عمومی

توجیه ترسناک – دنیای 77

توجیه ترسناک - دنیای 77

اسکوچیچ – چه خوب و چه بد – رفته است اما امیدواریم از این به بعد شاهد دست دادن بازیکنان برای سرنگونی کادرفنی نباشیم و این ماجرا توسط کارشناسان توجیه شود.

به گزارش روزنامه دنیای 77 شهرنشین نوشت: صرف نظر از اینکه تغییرات کادر فنی تیم ملی در آستانه جام جهانی درست بوده یا نه، بحث نگران کننده ای نیز در این مورد به گوش می رسد؛ با از دست دادن رختکن تیم ملی از دستان اسکوچیچ دیگر معنی ندارد که او در این تیم باشد.آیا خطر این داستان را می دانید؟مسیر کجاست؟به نظر می رسد توجیه کنندگان خواسته یا ناخواسته به دنبال مشروعیت بخشیدن به آشوب و هرج و مرج هستند.

بیایید فرض کنیم این استدلال صادق است. یعنی همه فوتبالدوستان بپذیرند که هر وقت رختکن تیمی از دست سرمربی خارج شد، به راحتی می توان او را کنار زد. آیا در این صورت سنگ بسته می شود؟ با این شرایط کافی است چند نفر دور هم جمع شوند، تیم و تیم درست کنند و آبروی سرمربی را آنقدر خدشه دار کنند که چاره ای جز اخراج او نداشته باشد.

منطق حکم می کند در چنین مواقعی تحلیلگران و کارشناسان تا حد امکان پشت کادر فنی بمانند و بی نظمی ها را مقصر بدانند اما اتفاقی که این بار برای تیم ملی ایران افتاد دقیقا برعکس است. اسکوچیچ چه خوب و چه بد رفته است اما امیدواریم از این به بعد شاهد دست به دست شدن بازیکنان برای سرنگونی کادر فنی نباشیم و این ماجرا توسط کارشناسان توجیه شود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا