اقتصادی

توجه به نقش معدن در توسعه پایدار ملی

بر نقش معدن در توسعه پایدار ملی متمرکز شوید

مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری معادن با تأکید بر لزوم توجه به نقش معدن در توسعه پایدار و تولید ملی گفت: “اکنون زمان توسعه سهم بخش معدن در تولید ناخالص داخلی و همچنین دستیابی به جایگاه مناسب آن در اقتصاد کشور صنعتی است.”

هفته اول ژوئن به دلیل تلاش کارگران صنعت معدن و معدن از هفته 1986 به عنوان هفته معدنی مشخص شده است. فرید دهقانی در مصاحبه با دنیای 77 به مناسبت روز معدن ، ضمن تبریک سالگرد این معدن ، اظهار داشت: آنها پیشرفت و پیشرفت کرده اند.
.
مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری معدنی با اشاره به نامگذاری مقام معظم رهبری از سال 1399 به عنوان سال تولید تأکید کرد: این امر مسئولیت کارگران و مدیران معدن را دو چندان می کند.

وی با تأکید بر نقش معدنکاری در تولید ملی ، گفت: اکنون فرصت خوبی برای استفاده از پتانسیل معدنی ایران و کسب جایگاه خود در عرصه بین المللی و درک نقش معدن در توسعه پایدار و افزایش مشارکت معادن در تولید است. به طور کلی در سطح ملی ، صنعت جایگاه شایسته خود را در اقتصاد کشور کسب کرده است.

در پایان ، دهقانی از تلاش همه معدنچیان قدردانی کرد و گفت: “من به همه کارگران این بخش برای ورود به بخش معدن و برای همه کسانی که برای رشد و توسعه این معادن در ایران تلاش می کنند ، به ویژه همکارانم از صندوق من تبریک می گویم.” من می خواهم از هر زمان دیگری در سرمایه گذاری در فعالیت های معدن موفق تر باشم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا