ورزش

تمیروف باعث ۱۰ نفره شدن پرسپولیس شد/ گل‌محمدی ترکیب اصلی را پیدا نکرده است

تمیروف باعث ۱۰ نفره شدن پرسپولیس شد/ گل‌محمدی ترکیب اصلی را پیدا نکرده است

یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت که تمیروف در دیدار سرخ ها و فولادی ها نباید در زمین می بود.

مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با دنیای 77، درباره تساوی بدون گل پایتخت مقابل فولام در هفته دوم رقابت های لیگ برتر گفت: بازی سرد و خسته کننده ای بود. فولاد می خواست در دقیقه اول بازی امتیاز بازی را بگیرد و می خواست حمله کند. پرسپولیس در پاس دادن توپ موفق بود اما نتوانست خوب حمله کند. در مجموع شاهد یک بازی خسته کننده بودیم و در سطح لیگ 3 نبود. نباختن در بازی فولاد. پرسپولیس در نیمه دوم نسبت به نیمه اول پیشرفت کرد زیرا این تیم تغییراتی را در خط میانی انجام داد تا عملکرد بهتری داشته باشد. پرسپولیس با یک هافبک دفاعی بهتر بازی می کند. پرسپولیس در این بازی کار ترکیبی نداشت و ترکیبی باید حداقل 15 دقیقه حملات با کیفیت را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس گیج بازی کرد. سعید صادقی فصل گذشته یکی از بهترین پاسورهای لیگ بود اما در این بازی عملکرد ایده آلی نداشت. آقای نکونوم از تساوی راضی بود و قدرت پرسپولیس به فولاد نرسید و مهاجمان هم کیفیت خود را نشان ندادند. در دقیقه 88 با آمدن تمیروف به نظر من پرسپولیس 10 نفره شد و اگر یکی از بازیکنان امیدان ما جای این بازیکن را می گرفت اتفاقات بهتری می افتاد. اگر سیامک نعمتی وارد بازی می شد شاید روند بازی عوض می شد. پرسپولیس پاس های عقب زیادی داد و در بازی تاثیر داشت.

فنونی زاده در پایان گفت: بازی هیچ جنبه فنی نداشت و فکر می کنم آقای گل محمدی ترکیب اصلی خود را پیدا نکرد زیرا برخی از بازیکنان این تیم در آشفتگی کامل بازی می کنند. بسیاری از بازیکنان به تنهایی پیش می روند و این مشکلات کیفیت بازی را پایین می آورد. حالا اختلاف پرسپولیس با سادار 4 امتیاز است. فکر می کنم این تیم از نظر بدنی مثل پارسال است و تغییر چندانی ندیده ام. پرسپولیس به راحتی امتیاز از دست داد. در حال حاضر همه تیم ها رقیب یکدیگر هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا