حوادث و رویداد

تمام نکات هشداری و اطلاع‌رسانی از سیل داده شد/ دو کودک ریگانی به دلیل بی‌احتیاطی غرق شدند

هشدار سیل / هشدار / غرق شدن دو کودک ریگان بر اثر سهل انگاری
عکس تزئینی است

دنیای 77/ کارمان فرماندار ریگان گفت: همزمان پیش بینی بارندگی شدید، پیش بینی هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب از سوی ستاد مدیریت بحران استان در دست تهیه و تذکرات و اطلاع رسانی لازم به شهروندان است.

امین باقری امروز 29 دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اطلاع رسانی و درخواست های مکرر از مردم خواسته ایم از تردد غیرضروری خودداری کنند و حتی از تردد مسیل ها و رودخانه ها خودداری کنند.
فرماندار ریگان تاکید کرد: تمامی هشدارها و اطلاع رسانی ها در خصوص وقوع سیل و بارندگی به تمامی مردم استانی، عشایری و روستایی داده شده است.
باقری با اشاره به غرق شدن دو کودک 5 و 8 ساله در روستای ناصرآباد چاه ملک ریگان، گفت: در منطقه بارانی نبوده و متاسفانه این دو برادر روز دوشنبه 27 دی ماه به دلیل وقوع باران جان خود را از دست دادند. به سهل انگاری و در کنار رودخانه.”
فرماندار ریگان گفت: بارندگی شدید از بالادست باعث طغیان رودخانه شد و دو کودک در حال بازی و تماشا به داخل رودخانه سقوط کردند.
وی گفت: نیروهای هلال احمر و بسیج به محض اطلاع از این حادثه عملیات جستجو در نقاط مختلف رودخانه را آغاز کردند.
باقری گفت: عصر حادثه نیروهای هلال احمر جسد بی جان کودک 8 ساله ای را در رودخانه پیدا کردند و جستجو برای یافتن فرزند دوم ادامه داشت.
وی گفت: جسد یک کودک 5 ساله عصر بعد از حادثه به دلیل بالا آمدن سطح آب رودخانه کشف و تحویل نهاد مربوطه شد.
ریگان با اشاره به امدادرسانی و تخلیه شش اکیپ برق و راهداری محبوس در سیل گفت: در شهرستان ریگان مفقودی نداریم.
به گفته رضا فلا مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، ریگان، بم و شهرستان فهرج در عملیات جست و جوی ۴۵ نیروی امدادی و دو کودک نجات یافته در قالب ۹ تیم امدادی شرکت کردند.
وی می گوید دو برادر به نام های ریگان 5 و 8 ساله هنگام بازی در رودخانه در آب افتادند و غرق شدند و پس از 35 ساعت تلاش نیروهای امدادی هلال احمر اجساد آنها پیدا شد.
پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا