ورزش

تغییر مسیر ورزش از هانگژو به پاریس/ غافلگیری روسای برنامه‌محور!

تغییر مسیر ورزش از هانگژو به پاریس/ غافلگیری روسای برنامه‌محور!

به گزارش شفاف، ورزش ایران آسیب دیده است. از هانگژو گرفته تا سایر رویدادهای آسیایی و جهانی.

وی ادامه داد: در پی لغو بازی های آسیایی که مورد توجه همه فدراسیون ها بود، ورزش و ورزشکاران چه نقشی خواهند داشت و حرکت محوری آنها چیست؟ سوالات کلیدی در مورد فدراسیون و اولویت ها. برنامه آنها برای ماه های آینده است

شورای المپیک آسیا تصمیم نوزدهمین دوره بازی های آسیایی را که در شهریورماه لغو شده بود، پس از بررسی های بیشتر در کمیته ویژه یک ماه دیگر به تعویق انداخت که بعید است «لغو» بازی ها یک امتیازی باشد. این باید یکی از گزینه های مورد بحث باشد. از سوی دیگر، اگر قرار است بازی ها به طور دقیق برگزار شوند، باید حداقل یک سال به تعویق بیفتند.

این در حالی است که تا یک روز قبل از اینکه چینی ها لغو به موقع بازی های آسیایی را به طور رسمی اعلام کنند، ورزش ایران با «دست فرمان» برای پیوستن به بازی ها جلو رفته بود، چرا که همه سفرها، جلسات، رایزنی ها، تصمیم گیری ها و… آنجا بود. این کار با تمرکز بر بازی ها و نتیجه گیری انجام می شود. حتي با توجه به اهميت اين بازي ها، تعويق مهم ترين انتخابات ورزشي ايران را براي تعيين رئيس جديد كميته و همراهانش تصويب كرد.

حالا اما لغو بازی های آسیایی و به تعویق انداختن آن حداقل به سال آینده، همه برنامه ها را برای ورزش ایران تغییر می دهد، به ویژه اینکه در بسیاری از مواقع تیم ها و ورزشکاران آنها با رویدادهای بین المللی خودشان روبرو هستند.

تاکنون برنامه ریزی هایی برای ارسال ترکیب به تیم های اصلی و شاخه های مختلف در بازی های آسیایی و حتی ورزشگاه های دیگر – قبل از شهریور و بازی های آسیایی – صورت گرفته تا مراقب سنگ پرتاب نباشند. مسافران. هانگژو باید جانمایی شود و از توان کاروان ایران کاسته شود، اما حالا که این بازی ها از تقویم خارج شده اند، باید سایر رویدادهای آسیایی و جهانی و نتیجه گیری آنها را سنجید.

در عین حال نیم نگاهی به کاروان ایران و نتایج بازی های آسیایی از این ورزش کم نخواهد شد با مقدماتی المپیک سال نو بازی های آسیایی!

انتقال ورزش از هانگژو به پاریس / مدیران برنامه محور را شگفت زده کنید!

نوزدهمین دوره بازی های آسیایی که قرار بود در شهریورماه در هانگژو برگزار شود، به دلیل انصراف چینی ها از میزبانی لغو شد.

سی و سومین دوره بازی‌های المپیک 2024 به میزبانی پاریس برگزار می‌شود و فدراسیون‌های بین‌المللی در رشته‌های مختلف به تدریج در ماه‌های آینده وارد مسابقات مقدماتی این بازی‌ها خواهند شد. مسابقات انتخابی المپیک سال آینده به پایان می رسد و این می تواند برای رشته هایی که باید همزمان در بازی های آسیایی شرکت کنند، حتی در صورت تایید با تاخیر یک ساله، چالشی باشد.

ناگفته نماند که المپیک بزرگترین رویداد ورزشی برای همه کشورهاست و طبیعتا کسب سهمیه برای این بازی ها دغدغه اصلی تیم ها و ورزشکارانی است که در مسابقات مقدماتی شرکت می کنند. از سوی دیگر حضور پررنگ و پرقدرت در بازی‌های آسیایی برای مسئولان اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که بر عملکرد کاروان ایران و رکورد آن در تاریخ تاثیرگذار خواهد بود. اگر قرار است بازی های آسیایی سال آینده برگزار شود، فدراسیون ها باید با یک تیر و دو نشان برنامه ریزی کنند تا اردوهای خود را دنبال کنند.

البته در این صورت رشته های مختلف با توجه به جایگاهی که در آسیا دارند و امکان کسب سهمیه المپیک شرایط متفاوتی را تجربه خواهند کرد، اما به هر حال شرایط پیچیده تر از چند روز پیش است که قرار بود فایل بازی منتشر شود. برای سه فصل دیگر بسته شد و بعداً تمرکز اصلی روی المپیک و انتخاب آن خواهد بود.

در مجموع تصمیم به موقع چین برای خروج از بازی های آسیایی به طور کلی مسیر ورزش ایران را تغییر خواهد داد. در این شرایط، نه تنها به دلیل کاهش توقعات از بازی های آسیایی، بلکه به دلیل فاصله ایجاد شده و فراهم شدن فرصت های بیشتر برای آمادگی و در عین حال تقاضای نتیجه، مدیریت بیش از گذشته تعیین کننده خواهد بود. از دیگران. این میدان، به ویژه مسابقات مقدماتی المپیک، قوی خواهد ماند.

دکمه بازگشت به بالا