ورزش

تغییر عجیب بودجه فصل آینده ذوب‌آهن، دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس؟+اسناد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، نشست سالانه باشگاه ذوب آهن اصفهان امروز تقریباً برگزار می شود ، جایی که بودجه پیشنهادی 1400-1999 با اختلاف نسبت به سال گذشته تصویب می شود.

با توجه به اسناد ارائه شده به اعضای مجلس قانونگذاری و سهامداران باشگاه Job Ahan و به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا ، از این بودجه تغییرات مهمی در انتظار این باشگاه اصفهانی است. پیشنهاد اصلی بودجه برای ذوب آهن ، که کارخانه آن را تأمین می کند ، 50 میلیارد تومان خواهد بود ، اما هنوز مشخص نیست که چقدر موافقت خواهد کرد. سال گذشته این مبلغ پیشنهاد شد ، اما برای 25 میلیارد تن توافق شد.

جالب اینجاست که فصل گذشته ، باشگاه ذوب آهن به دلیل اختلاف نظر با بودجه پیشنهادی ، با کسری بودجه گاه به گاه مواجه شد. جنبه مهم بودجه پیشنهادی برای سال آینده تخصیص 44 میلیارد تومان برای تیم بزرگسالان است که به دلیل نتایج ضعیف این تیم در فصل اخیر 2 میلیارد تومان پیشنهاد شده است که به نظر می رسد مبلغ کمی باشد.

یکی از تصمیمات غیر منتظره بودجه پیشنهادی ، کاهش تعداد تیم های زیر باشگاه به 19 نفر و حذف تیم های پیگیری و میدانی ، فوتبال غیر جوانی استانی ، بسکتبال بزرگسالان ، تکواندو جوانان ، شطرنج مردان و بانوان ، زیر والیبال و تیراندازی با کمان بانوان است. مهمترین تیمی که باید حذف شود ، بسکتبال است که مطمئناً به لیگ برتر بسکتبال خواهد رسید ، زیرا این تیم یکی از قدیمی ترین تیم هاست.

باشگاه ذوب آهن از فصل گذشته 7 407،000 از AFC جمع کرده است تا به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و این فصل هیچ حمایتی بین المللی نخواهد دید. تعجب دیگر این است که مدیر اجرایی فعلی جابز آهان ، جواد محمدی ، به بدهی 100 میلیارد تومانی این باشگاه اشاره کرد که در این حالت فقط 7 میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته شد. این البته ادعای محمدی است و وی در اعتراض به کمیته تنظیم وضعیت فدراسیون فوتبال در نیمه دوم فصل به درخواست مدیرعامل سابق ساری آذری برای ارائه مدارک سکوت کرد. جابز آهان و سپاهان هیچگونه بدهی و مشکلی در جذب بازیکن ندارند. هنوز مشخص است که مسئولان حاضر در جلسه امروز بودجه پیشنهادی را چقدر تأیید می کنند. این مانند سالهای گذشته نیست ، در تالار گفتگو که در آن سهامداران کوچکی وجود داشتند که از وضعیت مالی باشگاه ناراضی بودند.

اوضاع در باشگاه ذوب آهن تاکنون در این فصل به گونه ای بوده است که ما به همراه هوادارانش باید نگران آینده این تیم قدیمی فوتبال ایران باشیم. علاوه بر مشکلات و مشکلات مدیریتی ، این باشگاه اصفهانی در این فصل عملکرد مهمی در زمینه فنی داشته است. از دست دادن عمومی امیر ارسلان مطهری ، عدم تصمیم گیری با تغییر چهار سرمربی حسن استکی ، عدم بازگرداندن میدرگ رادولوویچ و فاجعه تمدید قرارداد چند میلیارد دلاری با مهدی خلیل در این شرایط از جمله حوادث نگران کننده برای گاندی است.

طبق تصمیم گیاه معطر ، تیم های حرفه ای باید از دستور کار باشگاه خارج شوند ، اما این سؤال پیش می آید که چرا تیم ها منحل شده اند ، اما چرا بودجه تیم فوتبال آنها خیلی زیاد شده است؟ نکته جالب این است که او می خواهد سرمایه گذاری خود را در ورزش های حرفه ای کاهش دهد ، بنابراین افزایش بودجه به جای کاهش آن در دستور کار قرار دارد و اینها برخی از طرفین هستند که با وجود افزایش بودجه ، باید منحل شوند. آیا در این شرایط حضرت عباس باید روی دم خروس قسم بخورد؟

اسناد باشگاه ذوب آهن

اسناد باشگاه ذوب آهن

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا