عمومی

تعریض یک جاده بعد از ۹ سال/ راه ۴۰ روستای «بلیلوند» آسفالت شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تعریض یک جاده بعد از ۹ سال/ راه ۴۰ روستای «بلیلوند» آسفالت شد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه پرادش: فعالیت های اجرایی پروژه های پل سازیبلیلونداز سال 1390 در مرکز لرستان آغاز شد اما یک سال بعد کار متوقف شد و برای تکمیل آن اقدام خاصی صورت نگرفت.

کار پروژه پس از 9 سال تعلیق آغاز شد

یکی از خواسته های ساکنان این منطقه احداث پل است.بلیلوندو همچنین برای تعریض جاده منتهی به این پل، جاده ای که به دلیل عرض کم و همچنین تردد وسایل نقلیه زیاد برای جلوگیری از تصادف و سهولت در عبور و مرور رانندگان نیاز به تعریض دارد. .

یکی از اولویت های مهم و اصلی دولت سیزدهم، تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام در استان ها به ویژه لرستان به عنوان استان کمتر توسعه یافته است، مشکلی که مورد توجه «رضا دالوند» معاون عمرانی آن نیز قرار گرفت. استانداری لرستان با بازدید مستمر از پروژه. پل”بلیلوندو برای شروع بهره برداری از دستگاه های متولی با تخصیص حداقل اعتبار و هزینه، باید گام های موثری برای تکمیل این پروژه پس از 9 سال توقف و هموارسازی مسیر به سوی آن برداشته شود.

تعامل بین دستگاه تعریض جاده و آسفالت

در این زمینه معاون عمرانی استانداری لرستان رضا دالوند به خبرنگار آنلاین گفت: تعریض و احداث این جاده از چند نظر حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه این جاده یک مسیر گردشگری، کمربندی اتصال به شهر خرم آباد و وسیله نقلیه و راه دسترسی 40 روستای منطقه است، گفت: متاسفانه این جاده بسیار کم عرض بود و کیفیت آسفالت خوبی نداشت.

معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: در این راستا جلسات متعددی با مسئولان ارتش برای تعریض این جاده برگزار شد و خوشبختانه با این نهاد به توافق رسیدیم.

دالوند ادامه داد: ماشین آلات را برای تعریض و آسفالت این جاده آورده ایم.

ماه آینده جاده آسفالت می شود

به عنوان یک کار گروهی و تعامل بین سازمانی، پروژه امروز بدون ردیف اعتبار مشخص به مرحله آسفالت رسیده است، گفت: طول این جاده سه کیلومتر است و اگر منتظر تخصیص اعتبار بودیم، پروژه حداقل شش میلیارد تومان هزینه داشت.

معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: انتظار داریم تا یک ماه آینده آسفالت این جاده به پایان برسد.

دکمه بازگشت به بالا