ورزش

تضمینی به قهرمانی پرسپولیس نیست/دلیل مخالفت برخی را نمی‌فهمم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تضمینی به قهرمانی پرسپولیس نیست/دلیل مخالفت برخی را نمی‌فهمم - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، یحیی گل محمدی با اشاره به از سرگیری رقابت های لیگ برتر عصر روز دوشنبه ، اظهار داشت: “به هر حال من مربی فوتبال هستم و جامعه فوتبال می داند که ما به دلیل تعطیل شدن این فوتبال ماهها در خانه نشسته ایم.” بسیاری می خواستند فوتبال متوقف شود ، اما من نفهمیدم که چرا.

وی ادامه داد: بسیاری از مشاغل پرخطر فعالیت خود را آغاز کرده اند. هیچ تضمینی وجود ندارد که کورونا در چند ماه در آنجا نباشد. ما باید با این وضعیت کنار بیاییم. نه به این دلیل که تیم ما شانس پیروزی دارد ، بلکه به این دلیل است که فوتبال کار ماست و کار دیگری نداریم. بسیاری از مردم با خوردن این فوتبال همزمان ، نشاط اجتماعی خوبی ایجاد می کنند.

گل‌محمدی که با رادیو ایران صحبت کرد ، افزود: اگرچه خطر مسافرت و آموزش زیاد است ، اما به هر حال باید این موارد را مدیریت کنیم و به پروتکل های بهداشتی پایبند باشیم ، زیرا برگزاری بازی ها می تواند بسیار مؤثر باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد زمان مناسب برای شروع تمرین و بازی گفت: از آقای پیروانی پرسیدم که وی گفت: این رقابت ها از 13 ژوئن آغاز می شود و آنها از پنجشنبه اجازه تمرین می دهند.

وی درباره بقیه مسابقات تیمش با تیم در انتهای جدول گفت: “فوتبال ورزشی غیر منتظره است.” ما هرگز نباید حریف خود را دست کم بگیریم. ما در برابر تیم های برتر جدول حاضر شدیم و نتایج خوبی کسب کردیم اما هیچ تضمینی برای پیروزی پرسپولیس وجود ندارد. تا زمانی که جام را بدست آوریم ، نمی توانیم از پرسپولیس به عنوان قهرمان فکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: زمان دقیق تمرین بعد از درخواست فدراسیون فوتبال مشخص خواهد شد. همچنین پروتکل های وزارت بهداشت را با بازیکنان در نظر خواهیم گرفت و تونل ضد عفونی کننده از سه شنبه در محل تمرین نصب می شود.

یحیی گل محمدی درباره وضعیت جسمی بازیکنان گفت: “ما حدود 755 روز است که بدون تمرین تمرین کرده ایم و آماده سازی بازیکنان دشوار است .البته یک ماه زمان خوبی برای آماده سازی بازیکنان است. حالا بازیکنان در تغذیه و تمرین خودکفا هستند. متفاوت از نسل است و آنها سلامتی جسمی خود را حفظ می کنند قوی بوده است .البته سخت کوشی است اما بحث های تغذیه ای زیادی نیز دنبال شده است.البته تصمیم درستی برای داشتن 5 گزینه وجود داشت که به طرفین کمک خواهد کرد.

سرانجام ، وی درمورد تصمیم وزارت ورزش مبنی بر ممنوعیت خرید بازیکنان خارجی توسط قرمزپوشان تهران گفت: “این تصمیم فقط برای استقلال و پرسپولیس اتخاذ شده است.” البته اگر این تصمیم برای این دو باشگاه باشد ، برای این تیم ناعادلانه است. البته بازیکنان خوب خارجی هم به این دو تیم رسیده اند. اگر این تصمیم اتخاذ شود ، با استقلال و پرسپولیس مشکلاتی ایجاد می شود. سرانجام ، برای جذب بازیکن ، باید بازیکنان خارجی را در برخی از موقعیت ها جذب کنیم. این تصمیم باید به همه طرفین ابلاغ شود. برای اینکه این داستان عمومی شود باید یک تصمیم دیگر اتخاذ شود.

دکمه بازگشت به بالا