عمومی

«تصمیم کبرا» را هم باید «تصمیم اکبر» می‌کردیم!

«تصمیم کبرا» را هم باید «تصمیم اکبر» می‌کردیم!

اما ما باید این تصمیم را “تصمیم اکبر” می نامیدیم! خواهر و مادر ندارید؟ آیا نمی دانید که زنان فقط به استادیوم تبدیل نمی شوند؟ چه کسی از شما حاضر است زیر چندین درخت (که ما داستان درخت را می دانیم و می دانیم و به آن وابسته است) با تنها چند پسر تنها باشد؟ چرا به ما انگ زدي؟ ما این دختران را مانند شاخه های گل از باغ مشکل ساز جدا کردیم و آنها را به مکانی امن و دور از دسترس منتقل کردیم (صفحه پاسخ خود را نداریم) تا توجه آنها به درس آنها معطوف شود و ریاضیات را بهتر یاد بگیرند. در اقتصاد کشور. برای گشودن اقتصاد دو راه دیگر وجود دارد: 1- حذف 3 صفر از سکه 2- حذف دو دختر از جلد کتاب … شما کدام یک را برای سوزاندن پدر ترامپ انتخاب کرده اید. و ارزش دلار؟!

متأسفانه ، نه تنها حواس دانش آموزان متمرکز بود ، بلکه با این بحث ها ، همه موجودات جهان ، طبق معمول ، از مسائل حاشیه ای منحرف شدند! پس از همه ، چرا هر اقدامی برای افزایش فساد توجه شما را بیشتر به صفحات و ساقه ها جلب کرده و در نتیجه اوضاع را بدتر می کند؟ چرا یکی از برنامه های ضد فساد ما به درستی اجرا و درمان نشده است؟ این یکی از برنامه هایی است که شما برای ممنوعیت ورود رانندگان زن به استادیوم ها و ممنوعیت بستنی و دوچرخه سواری زنان به دلیل حجاب ارائه کرده اید و با برنامه فعلی متفاوت است …

آیا می دانید در این شرایط بی پولی چه مقدار برای تغییر طراحی جلد و جلسات و تحقیقات هزینه کرده ایم؟ جواب ما این بود؟ خدای نکرده چه کسی فکر می کرد که در این وضعیت عقرب ماه کشور چنین قدمی برداریم؟ آیا این پاسخ این همه استعداد و شگفتی است؟

خیلی دیر نیست ، بیایید نیم لیوان پر را ببینیم …

ببینید کل دنیا و مردم چقدر شیک و روشن هستند. همه این تحریم ها ، تورم ، بیکاری ، گرانی ها. اختلاس؛ انواع فساد و آسیب های اجتماعی و هزار نوع درد و بیماری و گورهای آنها روی جلد کتاب ریاضی کلاس سوم دبستانی چسبیده است؟

حالا همه ناراحت هستند که چرا دختران را از جلد کتاب عکس برداشته اند ، چرا نان از سفره آنها برداشته نشده است! …. a خدا یک وکیل است ، می بینید که زمان بدبختی آنها چقدر روشن است!؟ حالا دوباره بگویید: اقدامات ما خنده دار است!

دکمه بازگشت به بالا