سلامت

تصاویر | پنج تویوتای کمتر شناخته شده با قیمت کمتر از ۶۰۰ میلیون تومان

پنج خودروی ناشناخته و مقرون به صرفه تویوتا که احتمالا تا به حال نام آنها را نشنیده اید. این محصولات قیمت نسبتاً پایینی دارند و اعتقاد بر این است که می توانند 85 استاندارد را با موفقیت پشت سر بگذارند تا در بازار ایران ظاهر شوند.

1. تویوتا گلانزا

تویوتا گلانزا یک هاچ بک خانوادگی است که در بازار هند عرضه شده و پتانسیل جایگزینی برای محصولات اقتصادی داخلی را دارد این خودرو به موتور 1.2 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ مجهز است و 88 اسب بخار قدرت و 113 نیوتون متر نیرو تولید می کند.

در تصویر پنج تویوتا کمتر شناخته شده هستند که کمتر از 600 میلیون تومان قیمت دارند

این هاچ بک شهری ابعادی مشابه سایپا کویک دارد اما فاصله محوری آن بیشتر است و در نتیجه کابین جادارتری را در اختیار مسافران قرار می دهد. تویوتا گلانزا در انواع مختلف در بازار هند با قیمتی بین 8200 تا 12500 دلار بسته به آپشن ها و نوع گیربکس به فروش می رسد. سازنده برای انتقال نیروی موتور به چرخ های جلوی این هاچ بک شهری از گیربکس 5 سرعته دستی یا نیمه اتوماتیک AMT استفاده کرده است. گلنزا در هر صد کیلومتر حدود 4.5 لیتر سوخت مصرف می کند و وزن آن بین 920 تا 960 کیلوگرم است.

نسخه پایه تویوتا گلانزا مجهز به دو کیسه هوا، ترمزهای ضد قفل ABS و EBD و ترمزهای کمکی است. در نسخه کاملا آپشن آن، کیسه هوای جانبی، رادارهای هشدار خروج از خط و نقطه کور و سیستم های کنترل کشش و پایداری موجود است. موتور این خودرو قادر است استانداردهای یورو 6 را داشته باشد بنابراین مشکلی برای ورود به کشور نخواهد داشت.

2. تویوتا Urban Cruiser Highrider

تویوتا Urban Cruiser Hyryder یک کراس اوور بسیار جذاب است که به Fidelity نزدیک است و به عنوان یک خودروی سایز متوسط ​​می تواند گزینه خوبی برای داشتن در کشورمان باشد.

البته قبول داریم که موتور آن چندان قدرتمند نیست، زیرا نسخه پایه این خودرو مجهز به موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که قیمتی در حدود 13 هزار دلار دارد. این موتور می تواند حدود 100 اسب بخار قدرت و 135 نیوتن متر گشتاور تولید کند. مصرف سوخت آن نسبتا پایین و حدود 5 لیتر در هر 100 کیلومتر است و در کل به عنوان یک SUV شهری آرام و متعادل می تواند نیازهای روزانه خانواده را به خوبی برطرف کند.

در تصویر پنج تویوتا کمتر شناخته شده هستند که کمتر از 600 میلیون تومان قیمت دارند

سیستم کنترل کشش و پایداری، دو ایربگ جلو، ترمزهای ضد قفل ABS و EBD و استاندارد آلایندگی یورو 6 از دیگر ویژگی های تویوتا Urban Cruiser است. این خودرو به زودی در بازار هند عرضه خواهد شد و اکثر انواع آن بین 13 تا 18 هزار دلار قیمت دارند. جالب است بدانید که این محصول محصول جوینت ونچر تویوتا و سوزوکی در بازار هند است و نسخه هیبریدی آن نیز در این کشور عرضه خواهد شد.

3. تویوتا رومئون

تویوتا رومئو یکی دیگر از محصولات جدید شرکت ژاپنی تویوتا در بازار هند است که فروش آن از اواخر سال 2022 در این کشور آغاز خواهد شد. این خودرو تقریباً بین کراس اوور و مینی ون قرار دارد و در قسمت فنی خود به موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 103 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن متر مجهز شده است.

در تصویر پنج تویوتا کمتر شناخته شده هستند که کمتر از 600 میلیون تومان قیمت دارند

تویوتا رومیون در انواع مختلفی به فروش می رسد و قیمتی بین 11000 تا 13000 دلار دارد و نسخه های تمام آپشن آن دارای تجهیزاتی مانند صفحه نمایش لمسی 15 اینچی، سنسورهای پارک، ایربگ های جلو و جانبی و غیره هستند. همچنین خودروی اقتصادی تویوتا از گیربکس پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک با مبدل گشتاور بهره خواهد برد.

4. تویوتا بلتا

تویوتا بلتا یکی دیگر از محصولات مشترک دو شرکت تویوتا و سوزوکی است که به عنوان یک سدان اقتصادی با قیمتی بین 11 تا 15 هزار دلار عرضه می شود. این محصول به یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با قابلیت تولید 102 اسب بخار قدرت و 138 نیوتن متر گشتاور مجهز شده و با گیربکس 5 سرعته دستی یا اتوماتیک عرضه می شود.

تویوتا بلتا در هر 100 کیلومتر کمتر از 5 لیتر بنزین مصرف می کند و دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 و وزن 1055 کیلوگرم است. این خودرو ابعادی مناسب برای مصارف خانوادگی دارد و می تواند جایگزین محصولاتی مانند پژو پارس شود. تویوتا بلترا با داشتن چهار ستاره ایمنی از موسسه آسیا NCAP نشان از سطح ایمنی نسبتاً بالایی دارد و آن را به انتخابی مناسب برای خودرویی ایمن، کم هزینه و باکیفیت در ایران تبدیل می کند.

در تصویر پنج تویوتا کمتر شناخته شده هستند که کمتر از 600 میلیون تومان قیمت دارند

نسخه اصلی این خودرو دارای دو کیسه هوا با ترمزهای ضد قفل ABS و EBD است، اما در نسخه های گران تر می توانید تجهیزات بیشتری مانند سیستم کنترل کشش و پایداری و کیسه هوای جانبی را پیدا کنید.

5. تویوتا اوربان کروزر

Toyota Urban Cruiser یک کراس اوور جمع و جور شهری است که در هند با قیمت هایی از 11000 دلار برای مدل پایه تا 15000 دلار برای نسخه کاملا آپشن به فروش می رسد. این خودرو مجهز به موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی است و برای انتقال نیرو به چرخ های جلو از گیربکس 5 سرعته دستی یا اتوماتیک بهره می برد.

در تصویر پنج تویوتا کمتر شناخته شده هستند که کمتر از 600 میلیون تومان قیمت دارند

این محصول می تواند جایگزین مناسبی برای کراس اوور چینی با قیمت متوسط ​​باشد و کیفیت بالا و ایمنی بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد. تجهیزات ایمنی در نسخه پایه این محصول شامل دو ایربگ و ترمزهای ضد قفل ABS و EBD خواهد بود. همانطور که انتظار می رفت، نسخه های گران قیمت تر به تجهیزاتی مانند سیستم های کنترل کشش و پایداری و کیسه هوای جانبی مجهز شده اند.

5858

دکمه بازگشت به بالا