حوادث و رویداد

تشدید طرح برخورد با لایوهای غیراخلاقی اینستاگرام/هشدار به صاحبان اماکن ورزشی

تشدید طرح برخورد با لایوهای غیراخلاقی اینستاگرام/هشدار به صاحبان اماکن ورزشی

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فرازه از تشدید طرح عملیاتی شناسایی و برخورد با پخش زنده غیراخلاقی پلیس فتا در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش دنیای 77، سرهنگ رامین پاشایی در این خصوص گفت: با توجه به اقدامات غیراخلاقی و مجرمانه برخی افراد در فضای مجازی که با اهداف مختلف اقدام به پخش زنده غیراخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام می کردند، پلیس فتا اطلاع رسانی و عملیاتی 100 کار ویژه ای انجام داد. این نیرو برای مقابله با مفاسد اخلاقی به مرحله بعدی اجرای درآمد رسیده است.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری چند نفر از مجرمان فعال در انتشار پخش زنده غیراخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در شهرهای مختلف کشور، گفت: کاربران به ویژه جوانان منجر به انحطاط اخلاقی می شوند.

پاشایی اضافه کرد: در برخی موارد مرتکبان این گونه جرایم ضمن حضور در زمین های بازی به ویژه باشگاه های ورزشی و استخرها اقدام به پخش زنده غیراخلاقی خود کرده اند. مالکان اماکن ورزشی باید بر مجموعه خود نظارت بیشتری داشته باشند.

فتایی فراضا معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی گفت: اینگونه اقدامات خلاف شئونات اسلامی و احکام جامعه توسط یک سیستم نظارتی هوشمند در حال بررسی و تحلیل است و انتظار می رود اقدامات قضایی و پلیسی برای متخلفان انجام شود.

در این زمینه بخوانید: دستگیری شعبه اصلی شبکه غیراخلاقی زنده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی به خانواده ها توصیه کرد که فعالیت های سایبری فرزندان خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام رصد کنند زیرا اکثر جلسات لایو اینستاگرام در اواخر شب برگزار می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا