حوادث و رویداد

تشدید آلودگی هوای اصفهان و تذکر نماینده به رئیس‌جمهور و دو وزیر

تشدید آلودگی هوای اصفهان و تذکر نماینده به رئیس‌جمهور و دو وزیر

10 شهر در استان اصفهان آلودگی هوا را متوقف کرده اند

OFWNEWS:

در توصیف این یادآوری آمده است: اصفهان در طول تاریخ همیشه در تمدن اسلامی و ایرانی روشن بوده است ، امروز روز خیلی خوبی نیست. دلایل اصلی غفلت از اجرای قانون هوای پاک از نظر آلودگی صنعتی و حمل و نقل ، آلودگی هوای امروز کلانشهرها است.

نماینده اصفهان در شورای شورای اسلامی نیز با انتشار تصویری از آلودگی هوای اصفهان در استوری اینستاگرام خود از صفحه خبرگزاری آنلاین دنیای 77 در اصفهان نوشت: “اگرچه امیدی به عواقب آن ندارم ، اما به رئیس جمهور و دادگستری و وزیران کشور درباره وضعیت آلوده هوای اصفهان هشدار داده ام.”

10 شهر در استان اصفهان آلودگی هوا را متوقف کرده اند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی 10 شهر استان در روز چهارشنبه به دلیل افزایش شاخص های کیفیت هوا در دو روز گذشته و آلودگی خبر داد.

منصور شیشه فروش با اشاره به تعطیلی 10 شهر استان اصفهان گفت: براساس اورژانس آلودگی هوا و تصویب تیم اجرایی جهت هماهنگی با وزارت امور داخلی ، فردا کلیه دستگاه های اجرایی ، دستگاه های دولتی ، واحدهای صنعتی و بانک های ده شهرستان استان تعطیل هستند. اصفهان ، نجف آباد ، شاهین شهر ، مبارکه ، خمینی شهر ، لنزان ، فالورجان ، برخوار ، کاشان و اوران و بیدگل 10 شهری هستند که فردا تعطیل هستند.

وی با یادآوری اینکه در مورد ادامه تعطیلی به دلیل آلودگی هوای اصفهان طی روزهای آینده هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است ، یادآور شد: خدمات ، دستگاه های امدادی و پزشکی این شهرها در این روز خدمات ارائه می دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداران اصفهان از شهروندان خواست به دلیل آلودگی هوا تا حد امکان از سفر به شهرهای مذکور خودداری کنند و در خانه های خود بمانند.

منابع: فارس و دنیای 77

دکمه بازگشت به بالا