استانی

تردد خودرو در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ۳۷ درصد افزایش یافت

تردد خودرو در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ۳۷ درصد افزایش یافت

دنیای 77/اردبیل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: تردد در مبادی ورودی و خروجی استان در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 37 درصد افزایش داشته است.

کلیم اله وثقی 24 مردادماه در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل – آستارا گفت: در چهار ماهه امسال تردد 5 میلیون و 808 هزار و 704 دستگاه خودرو در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با اشاره به افزایش 37 درصدی تردد در این مدت گفت: از این تعداد 2 میلیون و 932 هزار و 935 دستگاه خودرو در مبادی ورودی و 2 میلیون و 875 هزار و 769 خودرو در مبادی ورودی بوده اند. مبادی خروجی استان

یکی از اعضای شورای اداری استان اردبیل بیشترین تردد را جاده اردبیل – نمین دانست و گفت: در چهار ماهه امسال چهار میلیون و 815 هزار و 666 دستگاه خودرو در جاده اردبیل – نمین ثبت نام کرده است.

یکی از اعضای شورای ترافیک استان اردبیل افزود: در این مدت بیشترین تردد به ترتیب در مبادی ورودی و خروجی محورهای اردبیل – آستارا، اردبیل – سراب و اردبیل – مغان به ثبت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه 186 سامانه هوشمند در محورهای مواصلاتی استان فعال است، ادامه داد: در حال حاضر 74 سامانه تردد شمار، 41 دوربین نظارت تصویری، 66 سامانه ثبت تخلف سریع، 2 سامانه حضوری. -سامانه Go و پیام متغیر سه علامت در جاده های استان اردبیل فعال است.

بهجی کشف ناوگان باری با تناژ اضافی غیرمجاز و حذف پلاک و تردد خودروها را از قابلیت های مهم سامانه توزین سیار عنوان کرد و گفت: ارتقای ایمنی راه ها و هوشمندسازی جاده های استان. یکی از اولویت های اداره کل راه.

مدیرکل حمل و نقل جاده ای و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل وضعیت حمل و نقل کالا در استان و نیازهای عمومی مردم را کاملاً عادی و بدون مشکل دانست و از رانندگان خواست به ویژه در فصل بارندگی فاصله را رعایت کنند. و رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه سبقت غیرمجاز و تخلفات حادثه ساز در جاده. خودداری کنید تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

بهثوقی از عموم مردم خواست تا با سامانه 141 یا مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با شماره تلفن 33745902 تماس گرفته و آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها را به اطلاع آنان برسانند.

گفتنی است از مجموع 6 هزار و 374 کیلومتر راه ارتباطی استان اردبیل، 208 کیلومتر بزرگراه، 726 کیلومتر راه اصلی، 702 کیلومتر راه فرعی و 4 هزار و 38 کیلومتر راه روستایی از 4 هزار و 738 کیلومتر است. در استان اردبیل 2700 کیلومتر آسفالت و بقیه ماسه و خاک است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا