عمومی

تدوین سند اشتغال استان برای کاهش نرخ بیکاری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تدوین سند اشتغال استان برای کاهش نرخ بیکاری - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

هوزانگ باجووند در دیدار با معاون مدیرکل کارکنان استان ، مشاوران استانی و فرمانداران گفت: “ما سند اشتغال را برای استان آماده کرده ایم تا نرخ بیکاری را کاهش دهیم و خوشبختانه اقدامات مهم و مؤثر برای ایجاد اشتغال انجام شده است.”

وی اظهار داشت: همچنین تلاش برای افزایش سرمایه گذاری یکی از برنامه های این استان است و باید سعی کنیم سالانه حدود 20 هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: طبق برنامه امسال باید نرخ بیکاری دو و نیم درصد کاهش یابد و خوشبختانه این رقم بیشتر از پیش بینی سال گذشته بود یعنی سه درصد و این روند باید در سال جاری و سال آینده ادامه داشته باشد.

رئیس شورای اداری استان ادامه داد: خوشبختانه اقدامات خوبی برای رهایی از این معضل با وجود بیماری قلبی و ممنوعیت ظالمانه صورت گرفته است و در سه سال گذشته با سه مشکل زلزله ، سیل و تاج مواجه شده ایم که استان در ساخت زیرساخت ها موفق شد و بسیاری از این مراحل سیاسی است. بخاطر تلاش بسیار خوب ، که از آن آقای الهی تبار تشکر و تشکر می کنیم.

وی گفت: در بحث زلزله علاوه بر بازسازی سخت افزار به دنبال برنامه های نرم افزاری و مشاغل و تمرکز بر ذهنیت مردم بودیم و در این راستا اقدامات خوبی از سوی حوزه سیاسی دولت انجام شد.

این مقام عالی استان اظهار داشت: همچنین در مذاکرات کرونا قله های اول و دوم به خوبی در استان مدیریت شدند و کرمانشاه یکی از بهترین و موفق ترین استان های منطقه بود و زمینه حضور سیاسی نیز در این زمینه رکورد درخشانی را رقم زد.

وی از والیان استان ها خواست که به طور منظم جلسات عمومی را با مردم برنامه ریزی کنند ، به صحبت های مردم گوش فرا دهند و در نهایت برای حل مشکلات آنها تلاش کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تلاشهای فراوان وی در دوران تصدی وی به عنوان معاون سیاسی ، امنیتی و فرهنگی استاندار ، آقای الهی تبار را مردی متدین ، ​​زحمتکش ، دلسوز و انقلابی توصیف کرد و گفت: مردم از خدمات ارزنده ای برخوردار بودند؛ ما جشن می گیریم و قدردانی می کنیم.

وی اظهار داشت: همچنین ، آقای حسین خوش اقبال ، فردی مشهور و دارای سابقه روشن ، به عنوان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی معاون استاندار شناخته می شود.

قابل ذکر است که مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه هفته آینده با حضور شخصیت های برجسته ملی و استانی ، دستگاه های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار می شود.

“حسین خوش اقبال” یک کارگردان با سابقه کرمانشاه است که پیش از این معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استان کردستان بوده و در سابقه کار خود به عنوان استاندار کرمانشاه ، پاوه ، سنگروکلایی ، کسرشیرین ، کنگاور ، سهنه و اسلام آبادغرب فعالیت داشته است. از امروز به طور رسمی کار خود را در کرمانشاه آغاز کرد.

دکمه بازگشت به بالا