عمومی

تخصیص یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش کرمانشاه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تخصیص یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش کرمانشاه - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، بهمن امیری مقدم شامگاه پنجشنبه در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه که در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز محبوب خداوند هستند و از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

وی در ادامه گفت: از این مدارس بزرگانی به عنوان مهندس، پزشک، معلم و… به عنوان خدمتگزار جامعه تربیت می شوند.

خیرین استاندار کرمانشاه کرمانشاهی را قشر فعال و پویا در کشور در امر مدرسه سازی دانست و گفت: نسبت به گذشته نیازمند معرفی فرهنگ مدرسه سازی به عنوان کاری ماندگار در جامعه هستیم.

امیری مقدم گفت: خیرین مدرسه ساز از پول خود در جهت رفاه حال مردم استفاده می کنند و این کار ارزشمند جای تقدیر و احترام دارد.

وی با تاکید بر رفع موانع پیش روی خیرین مدرسه ساز گفت: مدیری که در مسیر خیرین سنگ اندازی می کند برای من بی آبرو خواهد بود و همه باید این عزیزان را در انجام امور خیریه یاری کنند.

امیری مقدم گفت: در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه بیش از هزار میلیارد تومان برای آموزش و پرورش و 55 میلیارد تومان و 35 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مصوب شد. آوردن اتصالات به مدارس اختصاص داده شده است.

استاندار کرمانشاه با تلاش های صورت گرفته در زمان جمهوری اسلامی، وضعیت کنونی شهرستان جوانرود قابل مقایسه با سال های قبل از انقلاب نیست و باید این تحولات برای مردم تبیین شود.

امیری در پایان این مراسم با اهدای لوح از خیرین مدرسه ساز ولایت مقدم تجلیل کرد.

دکمه بازگشت به بالا