حوادث و رویداد

تجمع پرستاران اصفهانی مقابل استانداری

تعدادی از پرستاران یک بیمارستان در استان اصفهان روز شنبه 2 شهریور در مقابل دفتر فرمانداری تجمع کردند تا معوقات خود را از جمله پرداخت عوارض ویروس کرونا ، اصلاح مرخصی در هنگام بیماری و تغییر شغل جمع کنند.

OFWNEWS:

آرش ناظمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: “مدیران و پرستاران بیمارستان خورشید اصفهان در روز دوشنبه هفته گذشته با معاون پرستاران و بخش های پزشکی دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.” در این جلسه قرار بود پرستاران بیمارستان خورشید که از روز اول شیوع تاج برای درمان بیماران اختصاص داده شده بودند ، استراحت کنند ، اما خواسته پرستاران و جامعه برای پاداش کرونا قرار داشتند. کل کارکنان درمان اعمال می شود.

وی افزود: جایزه کرونا به تخصیص دولت برمی گردد که در صورت تأمین اعتبار از طریق وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و برنامه ها و آژانس های بودجه تأمین می شود. طبق دستورالعمل ، می توان پاداش پرستاران را به دلیل کرونا محاسبه کرد.

پرستاران اصفهانی مقابل دفتر فرمانداری جمع شدند

مطالبات پرستاران حاضر در این جامعه از اسفند سال گذشته به آنها اعطا نشده است که شامل پرداخت عوارض ویروس کرونا ، اصلاح تعداد مرخصی های بیمار در هنگام بیماری و ایجاد تغییر در شرایط اشتغال است.

در استان اصفهان ، سازمان بهداشت و درمان از 22 شهر با جمعیت حدود 4.5 میلیون نفر تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دو شهر کاشان ، آران و بیدگل با جمعیتی در حدود 500000 نفر تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی است.

دکمه بازگشت به بالا