عمومی

«تتلو» یعنی روزگار خود ما

«تتلو» یعنی روزگار خود ما

تاریکی و توهین های تاتالو به هیچ وجه قابل دفاع نیست ، اما دلایل رفتار و گفتار وی کنار گذاشته شده و او در زیر برف فرو می رود.

بسیاری به دنبال بهانه هایی برای گفتن هستند که راه هایی برای دیدن ، شنیدن و راحت بودن ندارند ، به عنوان مثال به جای اصل به نوبه خود به زیر اصل تبدیل می شوند. برخورد و برخورد با واقعیت اغلب تلخ و مضطرب است.

کسانی که به دنبال فریب شخصی نیستند ، می دانند که هیچ کس نمی تواند نادیده گرفته یا رد پوشش ادعایی درباره شخصی ، ایجاد موم ، خال کوبی کردن صورت یا کشف احتمال بروز اختلالات شخصیتی (نمایشی ، ضد اجتماعی ، دو قطبی و پدوفیلی) را بررسی کند. بود

به همین ترتیب ، از منظر اخلاق ، دین ، ​​روانشناسی / روانپزشکی (جزئی / فردگرایی) ، می توان گفت امیرحسین مقصودلو “بیمار” یا “شر” است ، اما تاتلو در جستجوی بستر اقتصادی و اقتصادی تولید کنندگان برای شهروندان واقعی (آنچه مردم عادی و نخبگان – و نه مسئولین) هستند. آنها محتاط هستند

آنچه عموم مردم را از نخبگان فکری متمایز می کند (مثلاً جامعه / روانشناسان) توضیح عمیق تر و پیچیده تر از مشکلات و جراحات است اگر فرد مصدوم با توصیف وضعیت نخبگان جدا شده در گوشه اتاق دانشگاه ، با سایر قربانیان در خیابان تعامل داشته باشد. و با ما همراه باشید. با این مطلب ،

ضعف و ناتوانی فرهنگ تاتلو ، اضطراب (آنومی) و غریزه به معنی خوراک خشن آن است.
Tataloo تجزیه مؤسسات اصلی جامعه (خانواده ، دین و سیاست) و جامعه است.
Tataloo به معنای “جذب خود” توسط کسانی است که به کسی دلبسته یا دلبسته نیستند. “من یک مغز بخیه و اشاره شده هستم.”
سرگیجه ناشی از اسکیزوفرنی فرهنگی Tataloo به معنای شکاف بین “فرهنگ واقعی” و “فرهنگ ایده آل” ، تفاوت بین زمین و بهشت ​​، تنهایی و پیشرفت است.
Tataloo به معنای کمبود کلمات ، زبان بد ، انسداد همدلی و آغاز تاریکی و نابودی است.
تاتلو تجلی آشکار “دوره علامتی” این بیماری و شکاف بین عزاداری پیر و ناتوانی از تولد جدید است.
تاتلو به معنی “بی ثباتی” و “چرخش پی در پی” است. “هر وقت چشمانم را باز می کردم ، مثل پاکسازی ، هیچ عقب و جلو نمی رفت ، همه برقی نمی شدند.”
Tataloo به معنای “بی طرفی قدرت” و شناخت غیر رسمی کثرت گرایی است.
تاتلو به معنای شورش و شورش مردم به دلیل ناکافی بودن برخی از مسئولان است. “ظاهر مردم ؛ فضای داخلی مسئولان ،”
تاتلو به معنای حالت تهوع ناشی از تناقضات فراوان در “شرایط آسیب زا” است (شرایطی که اخبار بد و خبرهای سیاه از فساد روانی را پمپاژ می کند).
تاتلو به معنای نفرت ، انباشت مداوم با قبیله اصلی و جمع کردن سؤالات بی پاسخ است: “به آمریکا بگویید که فرزندان شما چگونه می گذرند؟”
تاتلو به معنای هشدار دادن به جامعه شناسان است: “در عصر سرمایه داری ، فقط اشراف می توانند ازدواج کنند” – به گفته وی ، البته: به گفته وی: عشق پول است ، افراد فقیر “تنها هستند” و ثروتمندان به پشیمانی فکر می کنند.
تاتلو به معنای “بیکاری فساد است” است ، و این کار درآمد کافی ایجاد نمی کند! این کار خیلی ضعیفی است ،
Tataloo به معنای نیاز جنسی دولت به شیل ها است که یک اصرار منجمد برای تعریف خانواده است و این به معنای “عروسی سفید” ، “عروسی ساندویچ” ، “خانه مبلمان ساعت” و “انحصار” “خوابیدن در ماشین” است.
تاتلو به معنای طلاق (طلاق) از رفتار خود در جامعه و تکرار پیشنهادات …
Tataloo به معنای دختری است که بی ادبانه و انسان دوستانه شوخی می کند؛
Tetlu به معنای کلیپ های پورنو است که در گروه های مرد در رسانه های اجتماعی رد و بدل می شود.
Tataloo به معنی نفرین افتخارات جنسی (خشونت جنسی کلامی علیه زنان) به داوران و ورزشکاران در ورزشگاه ها یا درگیری های خیابانی ،
تاتلو به معنی “افسردگی” ، “استرس” و “حمله” سه بیماری روانی شایع در کشور است.
Tataloo به معنای خودکشی ناشی از افسردگی است ، حتی اگر اقدامات خودکشی ، قدرتمند و انتقام جویانه باشد.
تاتلو به معنای مسمومیت شدید و نابینایی ناشی از انتظارات دروغین است: “من نفس می کشم ، هوا وجود ندارد ، هیچ شب نور ندارد.”
“اعتیاد” صدمه اجتماعی شماره یک ایران است و “گل” یکی از پرمصرف ترین داروها است.
متاسفانه تاتلو یک تریاک خواب و صندوق خواب است! سکوت در حومه شهر نمی میرد ، اما این بار تریبونی دارد و رنج ها ، اعتراضات و مرگ را در گوشه و کنار و چشمه های غوطه وری غوطه ور می کند …

در نهایت ، اجازه دهید پاستوریزاسیون انجام ندهیم. امیرحسین مقصودلو (متولد 1987) پدیده ای عجیب و ناشناخته نیست. او نمی داند.

پاورقی:
با کمال تعجب ، “عشق” تنها مراقب تاتلو است ، و هر وقت آواز عشق و محبت می خواند ، ترانه های او لطف و خونگرم است.

دکمه بازگشت به بالا