استانی

تبدیل مرکز آموزشی بندر خمیر به واحد دانشگاهی در دستور کار است

احسان کامرانی صبح امروز از مرکز دانشگاه بندر خمیر بازدید و از همکاری و تلاش های لازم برای پیشرفت کمی و کیفی دانشگاه قدردانی کرد و با فرماندار ، شهردار ، اعضای شورای شهر و هیئت موسس دانشگاه دیدار و گفتگو کرد. وی اظهار داشت: پتانسیل منطقه ، وجود صنایع بزرگ در نزدیکی شهر و وجود جوانان با استعداد ، نقطه عطفی در پیشرفت کمی و کیفی این دانشگاه است که این امر ما را مصمم می سازد تا در این منطقه تلاش های بیشتری انجام دهیم.

تبدیل مرکز آموزشی بندر خمیر به واحد دانشگاهی در دستور کار است
وی روند تکمیل ساختمان دانشگاه آزاد بندر خمیر را یکی از دلایل مهم توسعه این دانشگاه دانست و یادآور شد: اگر همکاری شما برای تکمیل این موسسه آموزشی بزرگ تسریع شود ، قطعاً در توسعه و استقلال این دانشگاه سهیم خواهیم بود. قبول خواهد کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: مرکز آموزشی بندر خمیر با حضور مسئولان طی هفته رسمی به طور رسمی راه اندازی و اجرا می شود و هرگونه کاستی در تکمیل این پروژه و همکاری با مسئولان شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

تبدیل مرکز آموزشی بندر خمیر به واحد دانشگاهی در دستور کار است
دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان یادآور شد: اولین جلسه هیئت امنای هیئت امنای دانشگاه در مورد استقلال دانشگاه آزاد بندر خمیر و تدوین زمینه های لازم از جمله برنامه های کارشناسی ارشد دانشگاه بود.

دستیابی به توسعه مرکز بندر مخمر با همکاری مسئولین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندر خمیر نیز گزارشی از روند پیشرفت این دانشگاه ارائه داد و اظهار داشت: “بخش های اداری و آموزشی ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی بندر خمیر تهیه شده و در حال کار بر روی دیوار دانشگاه ، فضا و محوطه سازی است.”

تبدیل مرکز آموزشی بندر خمیر به واحد دانشگاهی در دستور کار است
علی امیری افزود: “با کمک فرماندار ، شهردار ، رئیس اداره نیرو و سایر مسئولان زحمتکش شهر شاهد پیشرفت کوچکی در این دانشگاه هستیم و امیدواریم با تکیه بر توسعه میدانی و ارتقاء کیفیت آموزش و تحقیقات ، این روند را تکمیل کنیم.” ماندن.

مسئولان حاضر در این نشست همچنین خواستار توسعه مرکز دانشگاهی شهر و آموزش عالی شدند و قول مساعدت و همکاری در این زمینه را یکی از اولویت های خود دانستند.

انتهای پیام / 4117 /

دکمه بازگشت به بالا