اقتصادی

تا ۲ هفته آینده نتیجه اقدامات برای کاهش قیمت مرغ مشخص می‌شود

تا ۲ هفته آینده نتیجه اقدامات برای کاهش قیمت مرغ مشخص می‌شود

دنیای 77 / کرمانشاه وزیر جهاد کشاورزی از برنامه ریزی های لازم برای کاهش قیمت مرغ خبر داد و گفت: نتایج این اقدام احتمالاً طی دو هفته آینده مشخص می شود.

کازن خواجوی امروز (سیزدهم مرداد) در جمع خبرنگاران در کرمانشاه درباره برنامه کاهش قیمت مرغ در پاسخ به دنیای 77 اظهار داشت: و به قیمتهای مناسب می رسند.

وی افزود: فکر می کنم تا دو هفته آینده اثر اقدامات صورت گرفته برای کاهش قیمت مرغ در کشور را شاهد خواهیم بود.

وزیر جهاد دانشگاه با اظهار نظر درمورد قیمت مرغ ، به ستاد کنترل نظارت بر بازار گفت: “وظیفه ما در جهاد كسوارجی تهیه مواد لازم برای صنعت طیور است كه ما از نزدیک دنبال می كنیم.”

بخش کشاورزی کشور به 130 میلیون تن رسیده است


خواجوی با اشاره به برنامه کشور برای افزایش تولید محصولات کشاورزی در سال آینده ، اظهار داشت: براساس برنامه پرش تولید ، تولید سالانه بخش کشاورزی از 125 میلیون تن فعلی به 11 هزار و 1130 میلیون تن افزایش می یابد.

وی با اشاره به اهمیت به روزرسانی کشاورزان برای پرش به سمت کشاورزی ، گفت: تأثیر دانش می تواند میزان جهش کشاورزی را پرش کند.

وی اظهار داشت: از نظر تولید شیر و طیور خیلی بیشتر از نیاز کشور تولید می کنیم. در زمینه تولید آبزی کشور ما محصولات بیشتری نسبت به آنچه نیاز دارد دارد اما همچنان در تلاش هستیم تولید را در این بخش افزایش دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا