حوادث و رویداد

تاکید اشتری بر لزوم تخصیص بودجه و اعتبارات به ناجا متناسب با ماموریت ها

تاکید اشتری بر لزوم تخصیص بودجه و اعتبارات به ناجا متناسب با ماموریت ها

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تخصیص بودجه و اعتبار در ناجا باید با تنوع و گستره مأموریت و نقش و اثربخشی آن منطبق باشد و امیدواریم در بودجه اعتباری سال 1401 این موضوع لحاظ شود.

به گزارش دنیای 77، سردار حسین اشتری در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی که در ستاد ناجا برگزار شد، با تبریک هفته بسیج افزود: بسیج؛ اما امروز در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کند و حماسه می آفریند تا در خدمت به مردم باشد. مردم.

وی با اشاره به تنوع، گستردگی و پیچیدگی ماموریت پلیس خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در طول سال و در اقصی نقاط کشور از مرز تا مرکز برای تامین نظم و امنیت عمومی تلاش خستگی ناپذیری داشته است. بسته نخواهد شد.

سردار اشتری بودجه ریزی و تخصیص اعتبار مناسب در ناجا را اصل مهمی دانست و اضافه کرد: تخصیص بودجه و اعتبار در نیروی انتظامی باید با تنوع و گستردگی ماموریت پلیس و اثربخشی آن همخوانی داشته باشد و امیدواریم این تبصره در بودجه 1401; از سوی دیگر بهبود وضعیت معیشتی کارگران ناجا و ارتقای ظرفیت بودجه برای حل مشکلات نیروها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به رویکرد پلیس به اطلاعات خاطرنشان کرد: از آنجایی که نیروی انتظامی زیربنای انضباط و امنیت است، در سال های اخیر فرآیند اطلاعات پلیس را برای تسهیل و تسریع خدمات رسانی به مردم اجرا کرده ایم.

فرمانده ناجا با اشاره به روند رو به رشد نیروی انتظامی گفت: انتخابات برون مرزی باعث افزایش اعتماد عمومی به ناجا شده است بنابراین تلاش می کنیم رضایتمندی را افزایش دهیم.

اشتری گفت: ایمنی و سلامت دو نعمت ارزشمند جامعه بشری است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی ضمن اشاره به برخی از مشکلات حاشیه نشینی یادآور شد: توجه و همکاری همه دستگاه های مسئول برای تمرکز بر حاشیه نشینی و رفع آسیب های آن ضروری است و شایسته است حاشیه نشینی صورت گیرد. در این دستگاه ها نقش دارد ضرر این استان نیز باید از بین برود.

وی در آخرین بخش از سخنان خود بر لزوم تعامل و افزایش هماهنگی بین ارکان اصلی نظام برای توسعه خدمت رسانی مردمی تاکید و خاطرنشان کرد: امروز نیروی انتظامی و مجلس انقلاب تعامل و همکاری خوبی با یکدیگر دارند. ما باید از خدماتی که دریافت می کنیم به اندازه کافی استفاده کنیم.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا