ورزش

تارتار: هدف ما کسب سه امتیاز مقابل استقلال است/ شلوغی نیمکت‌ها به نفع فوتبال ما نیست

تارتار: هدف ما کسب سه امتیاز مقابل استقلال است/ شلوغی نیمکت‌ها به نفع فوتبال ما نیست

سرمربی پکان می گوید تیمش برای پیروزی به مصاف استقلال می رود.

به گزارش دنیای 77 ، مهدی تارتار ، سرمربی پین در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: “این یک بازی سنگین است و استقلال تیمی است که مدعی قهرمانی است و نتایج خوبی نیز کسب کرده است. “ما سخت کار می کنیم و تیم جوانی داریم. البته بازیکنان خوب و با انگیزه ای داریم و آنها در برابر تیم هایی مانند استقلال انگیزه بیشتری دارند. امیدوارم زمین بازی از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم وی برای تساوی یا برد به میدان می آید؟ وی گفت: “فکر من این بود که هدف ما کسب سه امتیاز است ، اما با هر بازی ما با یک استراتژی خاص جلو می رویم. هوا به ما اجازه نمی داد خوب تمرین کنیم ، اما باشگاه چمن مصنوعی خوبی به ما داد. ما استراتژی های خود را پیشرفت داده ایم و اگر مشکلی پیش نیاید می توانیم سه امتیاز در این بازی کسب کنیم.

سرمربی پکان در گفتگو با تیم تراکتورسازی در پاسخ به این س ifال که آیا استعفای وی از اسپانیا تمایل دارد که باشگاه را برای رسیدن به هدفش تحت فشار قرار دهد ، گفت: این پرونده به پایان رسیده است و من اکنون مربی پکن هستم. و من کاری با آن ندارم. درباره بازی فردا س Askال کنید.

وی در پاسخ به اعتراض استقلال به زمین بازی خاطرنشان کرد: امیدوارم شرایط زمین مناسب باشد. اگر شرایط زمین مانند ماشین بازی با شهری باشد که نمی توان روی آن کار کرد ، امیدوارم کیفیت خاک خوب باشد.

تاتار در واکنش به محرومیت محمود فکری گفت: “برخی از نیمکت ها در بازی ها شلوغ است. من محمود فکری را می شناسم. ما در کلاس مربیگری همکلاسی بودیم و او کسی نیست که از این کلمات استفاده کند و البته او را تشویق می کند که چنین بگوید و در صورت امکان. با این حال ، او ممنوعیت خود را پس گرفت.

سرمربی پین افزود: من با کمیته اخلاق و کمیته انضباطی صحبت می کنم. برخی از تیم ها بر روی تیم حریف یا داور تمرکز می کنند و با توجه به این مسائل روی بازی تأثیر می گذارند. همه آنها به نفع فوتبال ما نیستند. برای ما بهتر است که نام خوبی داشته باشیم و چنین نیمکت هایی را روی نیمکت ها نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از داور متضرر که دستمزد او بسیار کمتر از کاری است که انجام می دهند ، می پرسم اگر جمعیتی روی نیمکت حضور دارند و او مجبور است به مربی کارت بدهد تا قضاوت ها و تصمیمات تحت تأثیر این کارت ها و این مشکلات قرار نگیرد. من به سلامتی داوران اعتقاد دارم و داور آن پنالتی را در بازی قبلی ما کاملا برمی گرداند. امیدوارم رفتار آنها به گونه ای باشد که اگر نیمکت شلوغ باشد ، آن تیم نمی تواند با داور سود کسب کند. ما باید به نیمکت مقابل احترام بگذاریم و سعی کنیم منصفانه بازی کنیم.

مهدی تاتار در پاسخ به مصدومیت شیخ دیاباته بازیکن استقلال گفت: شیخ دیاباته هر وقت در بازی ما بازی کند ، اتفاقی برای او می افتد. این حکمتی است که من آن را به عنوان یک برکت می دانم و برای او آرزوی سلامتی دارم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا