سلامت

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

سید حامد قنادپور، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری و وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری، امیرحسین باقری، معاون فروش و بهره برداری و حسن مختاریان، معاون فنی، به نمایندگی از آنها حضور داشتند. در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص ابعاد فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن ویژه و متفاوت پاسخ دادند.

مدیرعامل تارا در این نشست با بیان اینکه تارا از سال 1400 تاکنون فعالیت جدی داشته است، گفت: در راستای حمایت از 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ، شرکت توسعه تجارت و فناوری را تشکیل دادند. “این شروع شده و در حال رخ دادن است. اکنون خدمات مالی در تلاش هستند تا با ارائه راه حل های دیجیتالی برای ارتقای تجربه مردم به نگرانی ها و نیازهای مردم امروزی فکر کنند و فلسفه اصلی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​است.”

سید حامد قنادپور افزود: در این راستا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، رفاه شرکتی، وام سازمانی و اخیرا خدمات تامین مالی خرد شخصی را ارائه کرده اند و این خدمات در مدت کوتاهی بسیار خوب شده است. “این اتفاق افتاد.”

وی گفت: در بخش خدمات و سازمانی به بیش از 100 شرکت و بنگاه در کشور خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد تومان وام داده اند.

وی به برخی از قابلیت ها و مزیت های ستاره ای که این اپلیکیشن بر اساس آن ساخته شده است اشاره می کند، از جمله: «با تکیه بر حمایت گروه صنعتی گلرنگ برای تحویل محصول و نقاط فروش و تجربه طولانی 50 ساله»، «تجربه کاربری» می باشد. ویژه و منحصر به فرد “گسترش پذیرندگان در 460 شهر ایران و بیش از 4500 نقطه خرید خصوصی و بیرونی و سلامت، خدمات در زمینه های مختلف از جمله کالاهای مصرفی، پوشاک و مد، لوازم خانگی، زیورآلات، لوازم آرایشی، دارویی، بیمه و … “، “سود و عدم پذیرش کمیسیون”، بهبود شاخص های نسبی زندگی انسان ها “و ….

مدیرعامل در پایان سخنان خود گفت: رویکرد ما در برقراری انضباط مالی و بازپرداخت وجوهی که کاربر از محل اعتبار شخصی دریافت می کند، کاملا مبتنی بر اعتماد است و البته اگر برعکس این اتفاق بیفتد، کاربر مورد نظر و رکوردشکن است. ” شما منفی دریافت خواهید کرد و از خدمات بیشتر خودداری خواهید کرد.”

او گفت: «ما باید قول بدهیم که آنها هنوز در مراحل اولیه توسعه هستند، هم از نظر کاربری و هم از نظر خدمات، و برنامه‌هایی که انجام شده است، نوید رویدادهای هیجان‌انگیزی را در اواخر امسال و سال‌های آینده می‌دهد. شعار ستاره دار “راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی” و تفکر گسترده تر، دغدغه ها و نیازهای بشر امروز در عمل محقق می شود و می توان گفت که این خدمات همسو با دین تجارت است. . برندها و شرکت ها را می توان در قالب مردم و جامعه و مسئولیت مدنی تبیین کرد.

سخنران بعدی این نشست وحید شمخی معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری بود که به تشریح چرایی و چگونگی شکل گیری آن، ابعاد اپلیکیشن و روند توسعه و چشم انداز آتی آن پرداخت.

وحید شمخی با تمرکز بر تامین اعتبار شرکتی و انبوه تارا در سال گذشته، گفت: امروز برای راه‌اندازی و راه‌اندازی سرویس جدیدی از تارا با نام «وام خرد» یا «اکنون بخر، دیرتر پرداخت کن!» معروف همکاری کرده‌ایم.

شمخی با اشاره به اینکه فاقد چک، سفته، ضامن و ضمانت نامه و کارمزدی از بخش خدمات اعتبارات خرد هستند، تصریح کرد: نیازی به مراجعه حضوری به این خدمات نیست و کاربران می توانند در کمتر از نیمی از زمان ثبت نام خود را کامل کنند. . ساعت ها. ، احراز هویت و اعتبارسنجی خود را تکمیل کرده و اعتبارات تا سقف 500000 تومان تا سقف 5 میلیون تومان دریافت کرده و از 4500 نقطه فروش خصوصی و خارج از کشور در سراسر کشور خریداری کرده است. قابل توجه است که آنها روند توسعه گیرندگان را تسریع می کنند.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می کند تا نیازهای مالی کوتاه مدت و میان مدت خود را مدیریت کنند و از نظر مالی هوشمندتر زندگی کنند و در اقتصاد تورمی ایران، کاربر در واقع دو ماه بعد به نفع خود پرداخت می کند. ..

برای استفاده از این سرویس تنها به یک شماره تلفن همراه به نام خود و یک کارت هوشمند ملی (جدید) نیاز دارید.

وی افزود: همکاری کاربران منجر به این می شود که برای اولین بار در کشور فرآیند تکیه بر اعتماد مطلق به نتیجه برسد و برنامه ریزی شود. در عین حال ممکن است ما در ایران نیاز به تغییر ذهنیت و فرهنگ داشته باشیم تا مجبور نباشیم همه چیز را نقدی بخریم و از اعتبار (مانند سایر کشورهای جهان) به عنوان یک تغییر فرهنگی استفاده کنیم.»

آنها از خدمات مالی خرد رونمایی می کنند

معاون توسعه و نوآوری وزیر در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه نیمی از اعتبار باید 30 روز بعد و مابقی 60 روز پس از خرید پرداخت شود، توضیح داد: روز به روز بیشتر می شود.

در این دیدار امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری در خصوص خدمات قابل ارائه به سازمان ها و ارگان ها گفت: این یکی از اهدافی است که مخاطبان سازمانی برای دستیابی به این تجربه از آن استفاده می کنند. برای بهبود. این برنامه جبران نیروی انسانی سازمان آنهاست.»

وی افزود: برای پوشش بهتر نیازها و خواسته‌های خانواده ایرانی، تلاش می‌کنیم در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، گیرندگان را توسعه دهیم.

حسن مختاریان، معاون فنی تدارکات با بیان اینکه امنیت هر سرویس دیجیتال دو برابر اهمیت خدمات مالی است، گفت: وجود دارد.

وی گفت: سادگی و ایمنی دو ویژگی خاص ستاره هاست. با تارا می توان پرداخت را به صورت آفلاین انجام داد و نیازی به اینترنت نیست. معماری مورد استفاده برای این برنامه یک میکروسرویس است که بعداً می‌توانیم به راحتی آن را توسعه دهیم و از فناوری‌های مختلف و زبان‌های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.»

در پایان این نشست مدیران تارا به سوالات مختلف اصحاب رسانه پاسخ دادند.

شایان ذکر است کیف پول الکترونیکی تارا دارای 3% بازگشت نقدی از هر خرید می باشد که برای تمامی گیرندگان تارا قابل استفاده بوده و به عبارتی تخفیف دائمی قابل توجهی را برای کاربران به همراه دارد. همچنین پشتیبانی تارا با شماره 1573 به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران می باشد.

توجه داشته باشید که کنفرانس رسانه ای راه اندازی اپلیکیشن آنها (راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش سلامت مالی) ساعت 14 با حضور نمایندگان رسانه ها در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از پارک سای برگزار شد. سایر شرکت کنندگان و مهمانان.

دکمه بازگشت به بالا