عمومی

بیانیه ستاد حقوق بشر ایران در “سراب حقوق بشر غربی”



بیانیه ستاد حقوق بشر ایران در "سراب حقوق بشر غربی"

در بیانیه ای که امروز (یکشنبه) منتشر شد ، آمده است که برتری منافع اقتصادی بالاتر از حق زندگی مردم در حقوق بشر غربی مشخص است: مروری بر نگرش های تاریخی غربی ها نسبت به حقوق ملل ، حقیقت حقوق آنها را آشکار می کند. نگرش غیر انسانی به انسان و انسان. این واضح است

دولت های غربی که سابقه ای میلیون ها انسان بی گناه را در کارنامه حقوق بشر خود به قتل می رسانند ، دائماً سعی می کنند خود را به عنوان مدافع حقوق بشر و کشورهای مستقلی معرفی کنند که از طریق رسانه ها حقوق بشر را نقض می کنند و ملت ها را اغوا می کنند. این رفتار غربی ها صرفاً یک تاکتیک مقطعی یا موردی نیست ، بلکه یک «اصالت منافع افراد دارای قدرت و ثروت» است که هیچ جایی برای حقوق بشر و انسان در فرهنگ لیبرالیسم باقی نمی گذارد. این کشورها حکومت نمی کنند.

این نگرش است که غربی ها با حداکثر استکبار از اشغال رژیم صهیونیستی ، از تجاوز سعودی و بیرحمی تروریست ها با تمام توان خود استفاده می کنند و به همین دلیل صحبت از شکست سیاست های خود در منطقه غرب آسیا ، فقط برای تریلیون دلار اعتبار صنعتی ، کارتل و اقتصادی ایالات متحده هدر می رود ، اما در عین حال هیچ اشاره ای به قتل میلیون ها انسان بی گناه به دلیل سیاست ها و اقدامات تهاجمی آنها نشده است. زیرا با توجه به منافع مادی کسانی که دارای قدرت و ثروت هستند ، نه تنها این که “حقوق بشر” بی ربط نیست ، و حتی “خود انسان” نیز هیچ ارزشی ندارد.

کورونا ماسک حقوق بشر در آمریکا را از بین برد

شیوع ویروس Corona یکبار دیگر حجاب محافظت نادرست از حقوق بشر را از چهره ضد بشری دولت های غربی ، به ویژه آمریکایی ها برداشته و به همه متفکران ساده انگار ثابت کرد که هیچ چیز ، حتی حق زندگی نیز در برابر منافع نیست. سرمایه داران در رژیم های لیبرال چنین نیستند. خود شهروندان هیچ ارزشی ندارند.

در همین زمینه ، رئیس جمهور بزرگترین کشور سرمایه داری جهان علناً بر اولویت و برتری منافع اقتصادی قدرت ثروت و ثروت در زندگی شهروندان آمریکایی تأکید کرده است: “این کشور برای تعطیلی ساخته نشده است. و نمی تواند گرانتر از خود درمانی باشد. ” “این یک کورو ویروس است.” این دیدگاه غیر انسانی باعث شده است كه ایالات متحده ، یكی از آخرین كشورهای آلوده به كورون ویروس ، با استفاده از تجربه سایر كشورها كه هم اکنون بزرگترین تلفات انسانی در جهان است ، بتواند از زندگی شهروندان خود محافظت كند. آن

لغو حقوق بشر به زندگی در غرب با دور کردن خدا از زندگی اجتماعی

اکنون که هر روز خبر سرقت محموله های پزشکی و پزشکی توسط دولت های غربی شنیده می شود ، بیش از هر چیز ، آموزه های پیر روشن زمر جماران سلام الله علیها ، یادآور قدرت های غربی در مقایسه با گرگ هایی که شب ها می خوابیدند. آنها از ترس اینکه گرگ دیگری آنها را نگیرد ، پشت خود را به هم می چرخانند.

همه این مصیبت های انسانی ریشه در دفع خدا و دین خدا از زندگی شخصی و اجتماعی مردم در فرهنگ لیبرالیسم دارد. امروز بیش از هر زمان دیگری دروغ های غربی ها این است که با از بین بردن خدا ، آنها قصد دارند انسان را در جایگاه خدا قرار دهند ، مشخص شده است و همه این را می فهمند که از طریق انسان از طریق جایگزین کردن خدا فقط نابود کردن “زندگی معنوی” مردم نیست. اما هیچ یک از “زندگی مادی” آنها باقی نمی ماند. لیبرالیسم با دور کردن خدا از صحنه زندگی اجتماعی ، عملاً انسان را از دنیای زندگی دور کرد.

ابتکارات قضایی برای حمایت از حقوق عمومی در دوره Corona

از ابتدای کشف و شناسایی کورونا ، جمهوری اسلامی ایران اقدامات گسترده ای را برای کنترل و مدیریت شیوع ویروس برای محافظت از همه شهروندان از جمله چند میلیون تبعه خارجی که در ایران زندگی می کنند ، انجام داده است.

قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر مسئولیت خود با توجه به آموزه های دینی برای گسترش عدالت و پاسداری از کرامت انسانی از شیوع ویروس کورونا در سه حوزه: “برخورد با افراد مربوط در مورد بهداشت و داروهای مرتبط با این ویروس “دادگاهها برای محافظت از سلامت زندانیان و همچنین اطمینان از خانواده هایشان اقداماتی در جهت” محافظت از ویروس “و” جلوگیری از شیوع تاج در زندان ها “انجام داده اند. از جمله:

1. صدور بخشنامه ای توسط رئیس دادگستری برای محافظت از زندان های کشور در برابر شیوع ویروس تاج

2. تعلیق کلیه فعالیتهای جامعه محور در زندانهای کشور

3. ضد عفونی روزانه و مداوم بخش ها و تجهیزات زندانیان

4- قرار دادن سرویس های بهداشتی در دسترس زندانیان

5- آموزش زندانیان و نگهبانان زندان برای افزایش مراقبت از خود

6. ایجاد کمیته های بهداشتی برای نظارت و نظارت بر وضعیت بهداشتی زندانیان و شناسایی افراد در معرض خطر

7. توقف ارسال غیر ضروری زندانیان به مراجع قضایی

8- کنترل ویژه مواد غذایی در زندان

9- امتناع از ارسال زندانیان به زندان تا پایان آوریل

10- ترتیب شیفت های شبانه برای پذیرش وثیقه و کمک هزینه و جدائی از زندانیان با بیماریهای اساسی

11. مرخصی یک ماهه به زندانیان

تبلور کرامت انسانی اسلامی در بی نظیرترین ابتکار قوه قضاییه در جهان

در همین حال ، ابتکار اعطای مرخصی به حدود 100000 زندانی یکی از بی نظیرترین اقدامات دستگاه قضایی در جهان است ، به حدی که میشل باکتل ، کمیسر عالی سازمان ملل در زمینه حقوق بشر ، آن را تصدیق کرده و اقدامات دستگاه قضایی اسلامی را پذیرفته است. جمهوری ایران استقبال کرد.

وی در بیانیه ای اخیر ، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان کشوری نمونه در کاهش جمعیت زندان ها برای مقابله با شیوع تاج و اطمینان از سلامت زندانیان توصیف کرد.

به دلیل تسلط پول و سرمایه بر روابط دولت ، بخش عمده ای از زندان های کشور متعلق به بخش خصوصی است و این شرکت ها از زندانیان به عنوان کار اجباری استفاده می کنند و به دلیل درآمد زندانیان برای صاحبان سرمایه ، هیچ زمینه ای وجود ندارد. برای آزادی موقت زندانیان ایالات متحده ، و حتی زندانیان پرخطر در کرونا از زندان آزاد نشدند.

مسئولیت دولت ایالات متحده برای اطمینان از سلامت ایرانی های اسیر شده در زندان های ایالات متحده است

ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران ضمن تأكید بر مسئولیت های دولت آمریكا برای تأمین سلامت شهروندان ایرانی در زندان ، از حق این گروه از ایرانیان برای ترك آمریكا در دوره خطرناك حمایت می كند. شیوع کروناویروس. سازمان ملل متحد و به ویژه کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد ، از ایالات متحده می خواهد تا مسئولیت های خود را در جهت حمایت از حقوق ایرانیانی که در آمریکا زندانی شده اند ، انجام دهد و از بدنام کردن جلوگیری از برخورد با حقوق و آزادی های بشر در زندانهای ایران. تهدیدآمیز

تمایل ایران برای انتقال تجربه در حفظ کرامت انسانی

سرانجام ، ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران مجدداً آمادگی خود را برای به اشتراک گذاشتن تجربیات جمهوری اسلامی ایران در زمینه حمایت از کرامت انسانی و حقوق بشر با سازمان های بین المللی ، به ویژه سازمان ملل و کشورهای مختلف و همه طرفین ابراز کرد. از مسئولان جامعه جهانی دعوت کنید تا از تجربیات مثبت و بی نظیر جمهوری اسلامی ایران در این زمینه استفاده کنند.


این نوشته از سایت بر اساس استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار محتوا می نماید، لذا مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده منابع اصلی بوده و دنیای 77 هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا