عمومی

بورس نسبت به بازارهای موازی ارزان تر است

بورس نسبت به بازارهای موازی ارزان تر است

احمد پویانفر در تیتر امشب خبر گفت: میزان افت شاخص بورس در 2 هفته گذشته بسیار کاهش یافته و اکنون سطح مقاومت زیر شاخص است و احتمال پایین آمدن شاخص وجود دارد.

یکی از اعضای هیئت مدیره فرابورس گفت: “بازار سرمایه در مقایسه با سایر فرصت های سرمایه گذاری و بازارهای موازی بسیار ارزان است ، به ویژه در مقایسه با بازار املاک و مستغلات و فرصت خوبی برای سرمایه گذاری است.”

پایانفر افزود: “در این نشست ها و رویدادهای ملی ، لازم نیست کلاس های آموزشی سرمایه گذاری برگزار کنیم و به مردم بگوییم چه چیزی را بخرند و چه بخشی را نباید خریداری کنند. ما باید فرهنگ سازمانی و سرمایه گذاری سازمان خود را ارتقا دهیم. 33٪ از صندوق های سرمایه گذاری سهامداران جهان ادامه دهید. ” آنها سهام را خریداری کردند.

وی با انتقاد از بانک مرکزی گفت: وقتی تجهیزات و زیرساخت های لازم در دسترس نباشد ، توصیه مستقیم به مردم برای خرید سهام بزرگ و مایع کار اشتباهی است. بازیگران اصلی بازارهای سرمایه در سراسر جهان بانک ها ، سرمایه داران فعلی بازار در سال آینده هستند. آنها خود به یک مشکل تبدیل می شوند. خود بانک مرکزی مانع رشد صندوق های سرمایه گذاری می شود. ما از برنامه ریزی کلان و سیاست گذاری غافل شده ایم و برنامه ای نداریم.

جواد اشیگین زاد ، کارشناس بازار سرمایه افزود: بازارهای سرمایه نسبت به بازارهای دیگر سود بیشتری دارند.

کارشناسان بازار سرمایه می گویند سهام قابل انتخاب هستند: “هنگام خرید سهام باید به سودآوری آنها توجه کرد و شرکت کنندگان فعال در بازار باید سهام بخرند. اکنون پس از یک اصلاح اساسی در بازار ، می توان سهامی را یافت که قیمت آنها کمتر از ارزش واقعی آنها باشد.” اینجاست.

وی گفت: “ما فقط 33 صندوق بازاریابی در بازار داریم. این كمتر از یك درصد است ، اما همه بازارها باید از جمله دستورالعمل های جدید به بازار عرضه شوند.”

آشگیناز گفت: “تجربه تاریخی نشان داده است که یک سرمایه گذار صبور بازده بالاتری نسبت به یک سرمایه گذار عجله دارد.”

کارشناسان سرمایه گفتند که متوسط ​​افت سهام بزرگ 20٪ است ، اما سهامی که بر اساس شایعات رشد کردند 70٪ کاهش یافته است.

یکی دیگر از سرمایه داران ، بهروز خدارحمی ، می گوید که مردم مفاهیم ریسک ، ریسک بالا و پرخطر را درک می کنند. آنها می خواهند بدانند که فردا باید چه کار کنند تا بازار سرمایه را یک قدم جلوتر ببرند.

این کارشناس در ادامه گفت: وضعیت و وضعیت خاص کشور باید مورد توجه قرار گیرد و نباید بیش از حد ایدئولوژیک باشد و در این شرایط نمی توان برنامه ریزی طولانی مدت انجام داد.

خدارحمی می گوید: هنگام خرید سهام باید به میزان سهام و مشاغل مردم و تاریخچه مثبت و منفی بودن آن نگاه کرد و سپس خرید کرد و البته ما همیشه به مردم توصیه کرده ایم که از طریق صندوق ها و بنگاه های سرمایه گذاری به طور غیر مستقیم سرمایه گذاری کنند. برای خرید سهام.

دلبری ، یکی دیگر از کارشناسان بازار سرمایه گفت: “ما چندین سال بودجه های سرمایه گذاری را محدود کردیم.”

دکمه بازگشت به بالا