جامعه و خانوادهکسب و کار دنیای 77

با وبسایت عمان۷۷۷ با بهترین هتل‌های مسقط،عمان آشنا شوید

وقتی بخواهید خستگی مسیر سفر را از تن به‌در کنید فرقی نمی‌کند که مسافر معمولی باشید یا گردشگر حرفه‌ای، جهت استراحت باید مکانی امن و راحت را انتخاب نمایید. استفاده از خدمات و امکانات هتل‌های شهر مسقط باعث می‌گردد گردشگران سفر به این کشور را به نزدیکان خود پیشنهاد کنند.

قیمت هتل در عمان

قیمت هتل در مسقط و دیگر شهرهای عمان براساس درجه هتل از نظر کیفی تعیین می‌گردد.با توجه به پیشرفت توریسم در کشور عمان،صنعت هتلداری در این کشور در سال‌های اخیر رشد قابل ملاحظه‌ایی داشته است.بر اساس آمار سال ۲۰۱۹ تعداد بیش از ۴۰۰ هتل و واحد اقامتی در عمان به ثبت رسیده است.تعداد هتل‌های لوکس در عمان بسیار است و در این میان شهر مسقط در میان دیگر شهرهای عمان رکورد دار است.

هتل رامی گست لاین

هتل ساحلی و چهار ستاره که دارای هفت طبقه و نود اتاق می‌باشد. افتتاح هتل رامی گست لاین در میان درختان زیبا و سر به فلک کشیده در سال ۱۹۹۷ به وقوع پیوست. اتاق‌های این هتل زیبا دارای امکانات زیادی می‌باشد. وجود این تجهیزات نام این هتل را در فهرست بهترین هتل‌های عمان قرار داده است. برای محافظت از وسایل با ارزش مسافران؛ در همه اتاق‌های هتل گاوصندوق قرار دارد.

با وبسایت عمان۷۷۷ با بهترین هتل‌های مسقط،عمان آشنا شوید

هتل رامی گست لاین مسقط

این هتل داری امکاناتی از قبیل میز بیلیارد؛ ماساژ؛ خدمات جکوزی و سونا؛ کتابخانه، باشگاه بدنسازی؛ حمام ترکی و … می‌باشد. اتاق‌های این هتل یک تخته؛ دو تخته؛ دو تخته اقتصادی و سوئیت کلاسیک می‌باشد. قیمت هتل در مسقط با توجه به انتخاب اتاق و سرویس دهی تعیین می‌گردد. این هتل دارای سه رستوران متفاوت  همراه با غذاهای متنوع می‌باشد. فاصله این هتل تا مرکز شهر کمتر از دو کیلومتر می‌باشد.

هتل کمپینسکی مسقط

این هتل زیبا و پنج ستاره؛ در مجاورت دریا قرار دارد و دارای سیصد و ده اتاق بسیار مجلل و بی‌نظیر می‌باشد. امکانات و تجهیزات هر اتاق همچون اینترنت وای فای رایگان؛ دستگاه قهوه ساز؛ حمام اختصاصی؛ تلویزیون و…. می‌باشد. هتل کمپینسکی مسقط دارای سالن بدنسازی؛ استخر؛ سونا؛ زمین تنیس؛ ماساژ و …. می‌باشد. کلاس‌های آموزشی یوگا و تناسب اندام نیز برای مسافران در این هتل برگزار می‌شود.

نمایی زیبا از هتل کمپنسکی مسقط

هتل کمپنسکی مسقط،عمان

قیمت هتل‌های عمان با توجه به درجه و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار داده می‌شود؛ تعیین می‌گردد. رستوران‌های این هتل در سطح جهانی می‌باشند. اگر قصد سفر به عمان را دارید؛ با دست‌یابی به اطلاعاتی در مورد رزرو هتل‌های عمان؛ سفری هیجان انگیز را تجربه کنید. مرکز کنوانسیون در نه کیلومتری این هتل قرار دارد.

موقعیت جغرافیایی بسیار خوب این هتل با مکان‌های دیدنی همچون مسجد سلطان قابوس؛ همچنین لوکس و مجلل بودن هتل؛ مجاورت آن به سمت دریا و ارائه تجهیزات کامل به مسافران؛ گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. همه این عوامل دست به دست هم داده‌اند تا نام این هتل به عنوان بهترین هتل‌های عمان ثبت شود.

رزرو هتل در عمان

رزرو هتل در مسقط و شهرهای عمان با توجه به نوع سفر شما،اعم از تفریحی و یا کاری به عهده مشاوران ما است.عمان۷۷۷ این افتخار را دارند که اقامت در هتل‌های عمان را به بهترین وجه برای گردشگران گرامی هماهنگ نمایند. رزرو هتل‌های عمان با قیمت مناسب و کیفیت بالا باعث می‌گردد گردشگران اقامتی بی‌نظیر را در کشور عمان داشته باشند. در تور عمان هتل‌های مسقط؛ با بهترین امکانات و کیفیت پذیرای گردشگران گرامی هستند.

جهت ادامه مطلب و اشنایی با هتل ‌های مسقط،عمان و قیمت و رزرو هتل در مسقط به وبسایت عمان۷۷۷ به آدرس زیر مراجعه نمایید.

https://oman777.com/oman-hotels

دکمه بازگشت به بالا