اقتصادی

بلاک خودکار آزارگران در توییتر با فناوری جدید

بلاک خودکار آزارگران در توییتر با فناوری جدید

توییتر یک ویژگی امنیتی جدید معرفی کرده است که به طور خودکار حسابها را با استفاده از زبان مزاحم مسدود کرده و بازخورد ناخواسته را تا هفت روز ارسال می کند.

به گزارش دنیای 77 ، هنگامی که ویژگی حالت ایمنی فعال است ، سیستم های توییتر محتوای توییت را بررسی می کنند و ارزیابی می کنند که آیا احتمال دارد منفی باشد.

این شرکت اعلام کرده است که حساب هایی که کاربران مرتباً با آنها ارتباط برقرار می کنند به طور خودکار مسدود نمی شوند و تعامل کاربر در نظر گرفته می شود.

توییتر قبلاً چندین گام برای رسیدگی به موضوع آزار و اذیت در شبکه های اجتماعی برداشته است ، اما ویژگی جدید از این نظر قابل توجه است که بیشتر بار را از قربانی برداشته و به طور خودکار حساب مزاحمت را مسدود می کند. این آژانس می گوید: “ما می خواهیم مردم از مکالمات خوب در توییتر لذت ببرند ، بنابراین تعاملات ناخواسته و ناخوشایند را که این مکالمات را مختل می کند ، محدود می کنیم.”

به گفته رویترز ، ویژگی Safety Mode را می توان در تنظیمات فعال کرد و برای گروه کوچکی در دسترس است تا به صورت آزمایشی در iOS ، Android و Twitter ، بازخورد دریافت کنند و در حال حاضر برای حساب هایی با تنظیمات انگلیسی در دسترس است.

این ویژگی هنوز در مراحل اولیه توسعه است بنابراین احتمال خطا وجود دارد. کاربران می توانند توییت ها و حساب های مسدود شده را با این ویژگی مرور کرده و حساب های مسدود شده را باز کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا