جامعه و خانواده

بستری ۷۲۵۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر تاکنون

بستری ۷۲۵۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر تاکنون

دنیای 77 / بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از زمان شروع بیماری عروق بیماری کرونا قلب تاکنون 222 نفر در بخش داخلی بیمارستان های استان بستری شده اند که از این تعداد 5 هزار و 5955 نفر مرخص شده اند.

سعید سعید کشمیری خاطرنشان کرد: هم اکنون 297 بیمار در بخش تاج بیمارستان بیمارستان بوشهر بستری هستند و گفت: در 24 ساعت گذشته 5 بیمار در بخش تاج بیمارستان بیمارستان استان بوشهر بستری شده اند.

وی گفت: در حال حاضر بیمارستان استان 11174 مورد مثبت مثبت در بیمارستان بستری است. وی اظهار داشت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 55 بیمار در بخش بیماری کرونا استان بوشهر از نظر سلامتی از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 32 مورد باید مثبت باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه یکی از هموطنان عزیزمان روز چهارشنبه درگذشت و یک نفر در روز پنجشنبه درگذشت و تست بیماری کرونا همگی آنها امروز مثبت و در سن 37 و 62 سال اعلام شد.

کشمیری با بیان اینکه در حال حاضر 50 نفر در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان بستری شده اند ، افزود: 18 نفر از آنها با کمک دستگاه در حال تنفس هستند.

دبیر ستاد مبارزه با ضد کرنا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از زمان شیوع تاج تاکنون 222 نفر در بخش های تاجی بیمارستان های استان بستری شده اند که از این تعداد 955 نفر مرخص شده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا