حوادث و رویداد

برپایی اردوگاه اسکان اضطراری در دماوند

برپایی اردوگاه اسکان اضطراری در دماوند

مدیرعامل هلال احمر استان تهران از بر پا کردن اردوگاه اسکان اضطراری در دماوند خبر داد.

گزارش دنیای 77 به شاهین فتحی در این باره گفت: این اقدام برای اطمینان به شهروندان دماوند بخشی است بدانند که دستگاه های امدادی، همواره و حتی پس از وقوع زلزله نیز آماده خدمت رسانی به هموطنان برای هر نوع هستند رخداد احتمالی.

فتحی تصریح کرد: در کنار جمعیت هلال احمر و دستگاه های دیگر نیز امدادی و خدماتی زیر نظر فرماندار شهرستان دماوند مشغول به فعالیت هستند، تمامی فعالیتها و همچون زیرساخت ایجاد فضای مناسب برای اسکان اضطراری، هلال احمر توسط دستگاه های دیگر و امدادی و خدماتی در شهرستان دماوند در حال انجام است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاعرسانی هلال احمر، وی ادامه داد: در مرحله اول ۱۱۰ چادر در مجتمع ورزشی هلال احمر دماوند و برپا دیگر مکان های اسکان اضطراری در نقاط مختلف شهرستان دماوند در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل هلال احمر استان تهران گفت: مدارس، اماکن ورزشی و فضاهای دیگر نیز که امکان برپایی اسکان اضطراری در آنها وجود دارد، در راستای کاهش دغدغه هموطنان و همچنین برای ایجاد بستری مناسب جهت آمادگی برای هرگونه رخداد احتمالی، آماده است برپایی امیدواریم که هیچگاه حادثه ای نداشته باشیم تا نیازی به استفاده از این فضاها نیز نداشته باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا