عمومی

بروزنرین سایت قیمت سیم خاردار

قیمت سیم‌خاردار از سایت حصارنوین الماس

[vc_row][vc_column][vc_column_text]سیم خاردار های حلقوی که به 2 نوع حلقوی تبری و حلقوی سوزنی نیز تقسیم میشوند. کاربرد های زیادی دارند که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.

سیم خاردار های حلقوی نیز در بازار با ساخت چین و ایران یافت میشوند که نوع ایرانی آن گالوانیزه و کیفیت بهتری نیز دارد . این محصول تفاوتی با سیم خاردار خطی دارد که این تفاوت در شکل ظاهری آن است. سیم خاردار های حلقوی را نیز با بست هایی میبندند تا ساختار حلقوی خود را نیز از دست ندهد. از سیم خاردار حلقوی نیز برای حصار کشی زمین های زراعی و باغ ها نیز استفاده میشود. سیم خاردار های حلقوی از یک رشته ی سیم به قطر 2.5 و ضخامت خار 2 میلی متر نیز میباشند که از مفتول گرم ساخته میشود و این مصحول چون از مفتول گرم نیز ساخته میشود در برابر رطوب و دمای هوا همچون باران و …. نیز سالم میماند و دچار فرسودگی نمیشود که این خود امری مهم برای خریداران نیز هست که با خیال راحت تر میتوانند خرید کنند.

قیمت سیم در سایت حصار نوین الماس

قیمت سیم خاردار حصار نوین الماسسیم خاردار های حلقوی پروسه تولیدشان با سیم خاردار های خطی نیز فرق میکند

از دستگاه های پانچ برای ساخت سیم خاردار  حلقوی نیز استفاده میشود به این صورت که ابتدا ورق ها نواربری شده و نوارهایی با طول زیاد وارد دستگاه میشوند و بعد از آن پانچ روی نوارها نیز صورت میگیرد در آخر خروجی کار به نوع نوارهایی باریک با پانچ های پروانه ای در فاصله های یکی است . برای جمع آوری نوارها از کیول نیز استفاده هم میشود. این محصول نیز در سایز های متفاوت تولید میشوند که هر کدام برای کاری استفاده میشوند. سایز های این محصول در 60 و 90 هستن که به 2 نوع تبری و سوزنی نیز تقسیم میشوند. وزن سیم خاردار حلقوی تبری نیز قطر 60 – 9.5 الی 10 کیلو وزن دارد و قطر 90 آن 9 الی 9.5 کیلو نیز وزن دارد. قطر 60 آن 10 متر طول و قطر 90 آن 13 متر نیز طول میدهد. به سیم خاردار های حلقوی تبری نیز حلقوی تیغی هم گفته میشود.

برای نصب  سیم خاردار حلقوی پایه هایی نیز تعیین میشود سپس روی این پایه آن ها سیم خاردار های حلقوی نیز نصب و محکم بسته میشوند که برای حصار کشی و امنیت نیز استفاده میشود. این محصول در مراکز نظامی نیز کاربرد زیادی دارد و معمولا تمام مراکز نظامی از این محصول نیز استفاده میکنند.

یکی دیگر از مزایا های سیم خاردار تبری وجود کربن در این محصول هست که باعت آسیب دیدگی به این مصحول نیز نمیشود. در آخر نیز برای خرید باید به نکاتی توجه کنید که مهم ترین نکته قیمت هست . اولین نکته ای که بر روی قیمت این محصول نیز تاثیر میگذارد باید دید ساخت کدام کشور هست. همانطور که در قبل گفته شد قیمت نوع چینی آن نسبت به نوع ایرانی آن قیمت و کیفیت کم تری نیز دارد . و بعد از آن باید به شرکتی که این محصول را تولید میکند نیز توجه کرد که این مورد هم مهم هست .

https://hesarnovinalmas.com/product/barbed-wire/

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا