حوادث و رویداد

برنامه اشتغال برای 1000 متخصص داوطلب در ماه قرمز را بپذیرید

برنامه اشتغال برای 1000 متخصص داوطلب در ماه قرمز را بپذیرید

رئیس اتحادیه هلال احمر از تصویب طرح استخدام هزار مبلغ نجات ویژه در شورای هلال احمر خبر داد و در مرحله نخست برای استخدام نیروی عملیاتی مورد نیاز برای پایگاه این جمعیت قرار گرفت.

به گزارش دنیای 77 ، کریم همتی اظهار داشت: در حال حاضر 1241 نیرو عملیاتی در این جمعیت موقعیت سازمانی پایه ای دارند اما این جمعیت برای تشکیل کارکنان پایگاه خود به 4100 نیرو دیگر نیاز دارد.

وی افزود: تأمین و ساماندهی منابع انسانی و خدمت به نیروهای داوطلب ماه ماه سرخ در پایگاه های نجات و صرفه جویی در انگیزه ها ، امکانات و تجهیزات شخصی و مأمورین تا منابع انسانی پایدار و متعهد و تخصصی باشد. ارائه خدمات؛ تهیه طبق برنامه سازمان برای به دست آوردن قدرت لازم و در چند مرحله انجام خواهد شد.

رئیس اتحادیه هلال احمر اظهار داشت: در مرحله اول ، 1000 داوطلب تخصصی نجات پس از اقدامات اداری و تأیید سازمان مدیریت و اشتغال کشور ، از این جمعیت جذب می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ماه سرخ ، همتی گفت: “یکی از شرایط استخدام استفاده از امدادگران با بیش از 3 سال سابقه کار است که دوره های تخصصی مربوط را گذرانده و دارای گواهینامه رانندگی سطح 2 هستند.” تعهد اسناد رسمی برای ادامه حضور این نیروها در این پایگاه ها دریافت می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا