عمومی

بررسی قراردادها در فصل جدید نقل و انتقالات لیگ برتر

بررسی قراردادها در فصل جدید نقل و انتقالات لیگ برتر

براساس پایگاه داده دنیای 77 ،

ابراهیم صادقی سرمربی سایپا در مورد انتقال به این تیم گفت: سایپا جوانترین و ارزان ترین تیم لیگ است و کل قراردادهای اعضای تیم بیشتر از نیمی از بازیکنان خارجی نیست. این تیم با کمک گروه خودروسازی سایپا و باشگاه توانسته است در لیگ برتر بماند و نتایج بهتری کسب کند.

وی افزود: سعی می کنیم با توجه به قدرت تیم و باشگاه بازیکنان جدیدی به تیم اضافه کنیم.

محمد خاویر ، مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان گفت: با شیوع کرونا ، این فصل پر از چالش برای لیگ برتر است ، باشگاه گل گهر به دنبال یک مرد جعلی برای حرکت نیست. امسال کارکنانی را انتخاب کرده ایم که سال گذشته استرس ندارند.

وی افزود: امسال بازار نقل و انتقالات هیجان انگیز و بی ثبات است و برخی از بازیکنان 6 برابر رقم فصل قبل برای معامله تعیین می کنند.

مهدی تاتار ، سرمربی نفت مسجد سلیمان ، فصل گذشته گفت: “من تجربه خوبی با این تیم داشته ام.” یکی از دلایل افزایش قراردادها در فصل نقل و انتقالات جدید ، محرومیت از بازیکنان و مربیان خارجی است.

سید حسین سید صالحی ، کارشناس فوتبال ، در مورد لیگ قهرمانان آسیا گفت: امسال لیگ قهرمانان آسیا به دلیل گسترش در کرونا در قطر متمرکز شده است. تیم پرسپولیس از تیم های دیگر کاملتر و آماده تر است ، باید جام را از دست بدهد و با دقت بیشتری در لیگ استقلال بازی کند. پرونده شهر خودرو و سیپاهان نیز باید بسیار مراقب باشد تا جریمه تعویض مربیان نشود.

دکمه بازگشت به بالا