عمومی

بررسی دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی

بررسی دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی

براساس پایگاه داده دنیای 77 ،

نصیرزاده – رئیس سازمان لیگ کشتی در برنامه نبض های ورزشی دنیای 77 گفت: جدا از جنبه های اقتصادی و توسعه ای برگزاری مسابقات لیگ کشتی ، جنبه فنی برای ما بسیار مهم است.
وی افزود: برگزاری مسابقات به ما نشان می دهد كشتی ما در كجا قرار دارد.

رئیس سازمان لیگ کشتی می گوید: در بحث توسعه کشتی وقتی مسابقه برگزار می شود ، نوجوانان با تماشای مسابقات به این ورزش جذب می شوند.
نصیرزاده افزود: خانه کشتی ابراهیم هادی را جدا کردیم. طبق پایان نامه ورزشکاران تا پایان مسابقات از هم جدا شدند.
وی با اشاره به مشاهدات پروتکل های بهداشتی اظهار داشت: کشتی گیران و مربیان تنها در صورت ارائه نتایج منفی در آزمایش های تاجی ، کارت شناسایی خود را می پذیرند. ما سعی کرده ایم تمام پروتکل ها را به بهترین شکل در این مسابقات پیاده سازی کنیم.
رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: کل غربالگری در محل مسابقات انجام شد و این مشاهدات هزینه زیادی برای ما داشت.
وی با اشاره به اینکه ایران قطب کشتی جهانی است ، افزود: رقابت در این کشور با این مقدار کشتی گیر قوت قلب برای رقابت در جهان است.
رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: مسابقات ما 24 آنلاین به پایان می رسد و در صورت فراهم شدن شرایط می توان دور برگشت مسابقات را برگزار کرد.
اکبر فایز ، کارشناس کشتی افزود: کرونا در همه مناطق زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده و کشتی نیز در این شرایط تحت تأثیر قرار گرفته است.
وی گفت: “در مورد بیماری عروق کرونا قلب ، ما فکر نمی کردیم مسابقات به خوبی پیش برود.” اما این مسابقات طبق پروتکل بهداشتی برگزار شد.
فاس افزود: “ما باید این کار را با توجه به المپیک پیش رو انجام می دادیم.
وی گفت: آسیب پذیری های رقابتی باید تحت شرایط کرونا آزمایش شوند.
فاس گفت: “برخی از کشتی گیران ما در مسابقات بسیار درخشان بودند.”

دکمه بازگشت به بالا