عمومی

برای رسیدن به موفقیت، مسیر خودت را پیدا کن!

برای رسیدن به موفقیت، مسیر خودت را پیدا کن!

زندگی هیچ دو نفری شبیه هم نیست و هر یک از ما باید راه حل های خود را برای موفقیت و رسیدن به اهداف خود پیدا کنیم.

به گزارش دنیای 77 مربای مربا وی نوشت: انسان از ابتدای خلقتش با نگاه به آسمان و پرواز پرندگان همیشه می خواست به آسمان بپرد و احساس معلق بودن بر فراز ابرها و پرواز را حس کند به همین دلیل برای خود بال ساخت. بارها به بالای ارتفاع رفت تا بتواند پرواز کند، اما نتیجه این تلاش چیزی جز سقوط نبود!

این داستان ادامه پیدا می کند تا اینکه مرد متوجه می شود که مانند یک پرنده قدرت پرواز دارد، اما بال ندارد، اما قدرت فکر و عقل دارد. اینگونه بود که برادران رایت توانستند برای اولین بار یک هواپیما بسازند و رویای هیجان انگیز پرواز را محقق کنند. تجربه انسان از پرواز و استفاده از ذهن و خلاقیت برای پریدن به جای بال، چیزی است که بارها در زندگی ما اتفاق می افتد.

زندگی هیچ دو نفری شبیه هم نیست و هر یک از ما باید راه حل های خود را برای موفقیت و رسیدن به اهداف خود پیدا کنیم. بنابراین، گاهی ممکن است شکست بخوریم و سقوط کنیم، درست مانند شکست در پروژه پرواز با بال که انسان از چوب یا پر پرنده برای خود ساخته است، اما باید دوباره بلند شود، از ذهن و خلاقیت خود و در میان هزاران نفر استفاده کند. راه هایی که می تواند به موفقیت منجر شود، ما می توانیم راه خود را پیدا کنیم.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا