اقتصادیکسب و کار دنیای 77

با بهترین سایت های حوزه RFID آشنا شوید

بهترین سایت های حوزه RFID

بهترین سایت های حوزه RFID به نظر شما چرا باید شناسایی شوند؟ شما از تکنولوژی RFID چه می‌دانید؟ این موارد تنها گوشه‌ای از سؤالاتی است که شاید در ذهن شما نقش بسته است. به هر حال در دنیای پیشرفته عصر ارتباطات امروز باید از لوازم و خدماتی استفاده کرد که بتواند ردیابی را به بهترین شکل ممکن پوشش دهد و چه بسا فناوری RFID همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید.

با بهترین سایت های حوزه RFID آشنا شوید

معرفی سایت های ارائه دهنده خدمات حوزه RFID

RFID یک نوع فناوری است که توسط امواج رادیویی می‌تواند به تبادل اطلاعات و داده‌ها  مابینReader (تگ خوان) و Tag (تگ) بپردازد. این‌گونه در نظر بگیرید که تکنولوژی RFID یک نوع سامانه است که از سیگنال‌هایی نظیر الکترومغناطیسی و الکترونیکی برای خواندن و همچنین نوشتن اطلاعات بدون این‌که تماسی وجود داشته باشد، کمک می‌گیرد. دراین‌بین، قطعاً باید سایت‌هایی وجود داشته باشند که لوازم مرتبط با این فناوری را در کنار اخبار و اطلاعات لازم و بروز در اختیار شما قرار دهد. در ادامه به معرفی سایت‌های معتبر در این زمینه خواهیم پرداخت.

خانه RFID

برای معرفی بهترین سایت‌های حوزه RFID در ابتدا باید خانه RFID (rfidhouse.ir) را نام ببریم که یک فروشگاه اینترنتی ایرانی به شمار می‌آید. این نکته را به خاطر بسپارید که به درخواست شما هر نوع تگ RFID نیز ساخته می‌شود و قادر به خرید انواع مختلفی از تگ های RFID با کاربرد های مختلف خواهید بود. شما می‌توانید برای مدیریت کتابخانه یا حتی سرشماری با پلاک زیر جلدی دام از RFID استفاده کنید. این فناوری در صنایع مختلفی همچون سیمان و ساختمان، خشکشویی، جواهرات، خط تولید نمونه و مدیریت درختان مورد استفاده و کاربرد قرار می‌گیرد. محصولات زیادی که به این فناوری مرتبط هستند را می‌توانید در این مجموعه بیابید. این محصولات شامل:

  1. برچسب RFID مخصوص انجماد
  2. برچسب RFID مخصوص کیسه خون
  3. تگ جاسوئیچیRFID جنس ABS و استیل مدل MK45
  4. تگ پلاستیکیRFID مخصوص فلز
  5. تگ RFID مخصوص فلز جنس ABS
  6. تگ دما بالا RFID نوع Uhf مخصوص فلز
  7. دستبند RFID سیلیکونیHF
  8. برچسب RFID فرکانس 13.56Mhz مخصوص جواهرات

rfidjournal

فناوری  adio Frequency Identification(RFID) همان‌گونه که می‌دانید امروزه کارایی خود را برای صنایع مختلفی به رخ می‌کشد. می‌توان گفت اگر به دنبال یک سایت معتبر و در دسترس هستید که بتواند لوازم جانبی مورد نیازی که RFID در آن قرار بگیرد را خریداری کنید، این سایت یک گزینه عالی و کاربردی به شمار می‌آید. تمامی مواردی که شما به آن نیاز دارید در مورد RFID قطعاً در این سایت ارائه می‌شود و این خود دلیل واضحی برای اعتبار و سابقه این سایت بی‌نظیر هست. حقیقتاRFID  نسبت به بارکد می‌تواند انتخاب مناسب‌تری به شمار آید؛ چرا که بارکد باید برچسب در مسیری قرار بگیرد که این مسیر خط مستقیمی برای دید آن باشد. در صورتی که چنین چیزی برای RFID  وجود ندارد.

rfidinc

در مورد http://rfidinc.com چه می‌دانید؟ بله زمانی که در این شرایط اسم این سایت به میان می‌آید یعنی حتماً با حوزه RFID در ارتباط است. برخی عقیده دارند که این سایت نیز می‌تواند از بهترین سایت‌های حوزه RFID محسوب شود، ولی شاید عقیده و انتخاب شما این سایت نباشد.

شاید با خدمات این سایت آشنا نشده‌اید و تصور می‌کنید که نمی‌تواند در این حوزه حرفی برای گفتن داشته باشد اما بهتر است بدانید برای تولید لوازم  RFIDو Inc قطعاً بهترین گزینه خواهد بود. این سایت آمریکایی معروف و البته اگر بی‌انصافی نکنیم محبوب، با چندین شرکت فورچون 500 در حال همکاری است که این خود به سابقه درخشان این مجموعه اشاره واضحی می‌کند. شما به دنبال هر نوع مدلی و خدمتی در زمینه آر اف آی دی که باشید، قطعاً در این سایت وجود دارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این سایت حتی همکاری گسترده و تعامل برانگیزی نیز با ناسا برقرار کرده است.

intermec

معرفی بهترین سایت های حوزه RFID تنها به همین چند سایت ختم نمی‌شود؛ چراکه www.intermec.com نیز یکی دیگر از سایت‌های قدرتمند این حوزه است که برای پاسخ به کلیه سؤالات شما یک انتخاب معقولانه خواهد بود. شما چنانچه با نحوه کار و طرز استفاده RFID آشنا نیستید و اطلاع چندانی ندارید، بهتر است به این سایت مراجعه کنید؛ به این دلیل که به صورتی واضح و شفاف هرآن چه که به آن نیاز داشته باشید را برای شما توضیح خواهد داد. نکته تأمل‌برانگیز دیگری که وجود دارد این است که آدرس بسیاری از سایت‌های مرجع نیز در این سایت به راحتی در اختیار شما قرار می‌گیرد و لازم نیست مدت زمان طولانی را به دنبال سایت‌های مختلف در این زمینه باشید. به خاطر داشته باشید که اگر فردی حرفه‌ای در حوزه RFID هستید، بهتر است با ساختار و خدمات این سایت معروف نیز بیگانه نباشید.

caenrfid

بسیاری از کاربران علاقه دارند از خدماتی که تولید کنندهRFID  ارائه می‌دهد، استفاده کند. در این صورت می‌توان گفت که مجموعه‌ای به نام caenrfid یک سایت ایده‌آل محسوب می‌شود که در این زمینه خدمات متفاوت و منحصر به فردی را عرضه می‌کند. محصولاتی که در این سایت به فروش می‌رسند، دقیقاً همان چیزی است که بسیاری از کاربران حرفه‌ای به دنبال آن در حوزه RFID هستند. کافی است که با پشتیبانی مجموعه در تماس باشید و سؤالات خود را برای دریافت پاسخی مناسب مطرح کنید. حقیقتاً تجارت فناوری یکی از تجارت‌های پرسودی است که شما را از این که در این مسیر قدم گذاشته‌اید، پشیمان نخواهد کرد. به‌هیچ‌عنوان اگر به دنبال یافتن سازنده‌ای ماهر، متخصص و کاربلد در حوزه RFID هستید،  سایت caenrfid را در بین بهترین سایت‌های حوزه RFID از یاد نبرید.

spychips

تنها زمانی می‌توانید در دنیای تجارت فناوری حرفی برای گفتن داشته باشید که اخبار مرتبط با فناوری مورد نظر را دنبال کنید. به همین دلیل، spychips.com یک سایت عالی و معتبر است که  جدیدترین اخبار حوزه  RFID را در اختیار شما قرار می‌دهد.

به خاطر داشته باشید که برای خرید قیمت مناسب لوازم RFID و سیستم‌های ردیابی لازم نیست در فروشگاه‌های اینترنتی متفاوت به گشت و گذار بپردازید؛ چرا که این سایت خرید را برای شما آسان کرده است. قطعاً RFID روی محصولات متنوع و متفاوتی در طولانی‌مدت و در آینده تأثیرات خاص خود را می‌گذارد و شما باید در مورد این رویه و پروسه اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید که مجموعه خارجی و زبان زد spychips شما را در این مسیر تنها نمی‌گذارد.

technavio

حال که در مورد بهترین سایت‌های حوزه RFID با شما کاربران مشتاق دانش صحبت می‌کنیم، بهتر است اطلاعاتی در مورد خدمات سایتwww.technavio.com  را نیز ارائه دهیم؛ به این علت که این سایت یکی از متخصص‌ترین‌ها در این زمینه و این فناوری است. برای راستی آزمایی این موضوع می‌توانید به جستجوی این سایت در گوگل بپردازید تا صحت گفته ما را تأیید کنید.

به این دلیل کلمه تخصص را برای معرفی این سایت به کار می‌بریم که کلیه شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که به صورت حرفه‌ای در زمینه فناوری RFID در حال فعالیت هستند را این سایت خارجی باسابقه و با تجربه به شما معرفی می‌کند.

inddist

نوبتی هم که باشد نوبت یکی دیگر از بهترین سایت‌های حوزه RFID  یعنیwww.inddist.com است. آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مرتبط با فناوری RFID قدمی بردارند، باید اطلاعاتی کامل در این زمینه در اختیار داشته باشند که این سایت قطعاً این سؤالات را به این عزیزان ارائه می‌دهد.

راستش را بخواهید این سایت یکی از قدیمی‌ترین سایت‌ها در این زمینه است؛ ولی به خاطر سابقه و تجربه بالایی که در کنار آپدیت همیشگی خود در دستور کار قرار می‌دهد، برای آشنایی با شگرد و تکنیک‌های سرمایه‌گذاری در این فناوری می‌تواند بسیار مؤثر به شمار آید.

securitywing

طبیعتاً همیشه نگرانی و استرس‌هایی از لحاظ امنیتی وجود دارد که در رابطه با لوازم مربوط به فناوری RFID ذهن کاربران آن را مشغول کند. در این سایت، 10 ترس و نگرانی امنیتی شما را مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در مورد راهکارهای رفع آن اطلاعاتی واضح و قابل قبول را ارائه خواهد داد.  شما برای این که یک سیستم امن در چهارچوبی سالم داشته باشید، باید با خطرها و مشکلاتی که این فناوری را تهدید می‌کند، آشنا باشید تا بتوانید از روش و راهکارهای اساسی و معقولانه استفاده کنید. با این حساب سایت securitywing.com نیز از بهترین سایت‌های حوزه RFID می‌تواند باشد.

epc-rfid

شما اگر به سایت همیشه در دسترس www.epc-rfid.info مراجعه کنید، در مورد ماهیت و ساختار اصلی RFID اطلاعات بروزی به دست خواهید آورد. به هر حال برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک تصویر ذهنی عالی و بدون نقص در مورد این فناوری هستند، بهتر است مراجعه به این سایت را در دستور کار خود قرار دهند. عمدتاً ما به افرادی که به‌تازگی قدم به این راه گذاشته‌اند، اطلاعات مفید این مجموعه را پیشنهاد مناسبی می‌دانیم تا به پاسخ هر سؤال خود برسند.

سخن پایانی

ضرورت شناخت بهترین سایت‌های حوزه  RFID را مورد بررسی قرار داده‌ایم. RFID یک فناوری محبوب و مقرون‌به‌صرفه است که در صنایع گوناگون امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ایران سایتی معتبر همچون  rfidhouse.ir را نمی‌توان نادیده گرفت. به این دلیل که این سایت تنها فروشگاه غیرحضوری معتبر در کشور است که کلیه محصولات خود را با قیمتی ایده‌آل و منصفانه با کیفیتی تضمین شده در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌دهد.

دکمه بازگشت به بالا