ورزش

باید نظم و انضباط را در تیم ملی نهادینه کنیم/ عضو کمیته بیکاران هستیم نه پیشکسوتان!

فرمرز جولی در گفتگو با دنیای 77

انضباط باید در تیم ملی نهادینه شود/ کمیته بیکار هستیم نه با تجربه!

این فوتبالیست باتجربه نظر خود را درباره شرایط فعلی تیم ملی بیان کرد.

فرامرز جولی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری دنیای 77 گفت: روزی که برای تیم ملی در دیداری انتخاب شدم مردم از من حمایت کردند. خودش دستش را روی سرم گذاشت و گفت جعلی تو می توانی. می شود یک زندگی 80 ساله. آنچه در این فوتبال کم است، اصل داستانی است که به ما آموزش داده شده است. اولین چیزی که یاد می گیریم اطاعت و احترام به بزرگترهاست. چنین چیزی امروزه دیده نمی شود. ما در فوتبال همه چیز را می بینیم جز اخلاق کاری.

وی با انتقاد از نحوه استفاده از پیشکسوتان در فوتبال ایران، افزود: ما اعضای کمیته بیکار هستیم نه با تجربه. زمانی هیئتی از جانبازان از جمله حمید جاسمیان، همایون بهزادی و بنده داشتیم. تصمیم آزادی مهدی تاج در اولین دوره اش تصمیم ما برای آزادی بود. ما هم موافقت کردیم.

این فوتبالیست درباره تغییر سرمربی تیم ملی گفت: در مورد تیم ملی حرف های زیادی زده شده است. حمایت از انتقاد. آنقدر گفته می شود که آدم حوصله اش سر می رود. در دنیای فوتبال مرسوم نیست که یک سرمربی بعد از یک نتیجه خوب برکنار شود. من فکر می کنم بی ادبی بود که اسکوچیچ را اینطور ترک کردم. ما می توانیم با قاهره یک پله بالا برویم، اما باید تمام فوتبال را ارتقا دهیم. باید انضباط را نهادینه کنیم. با 2 یا 3 ماه نمی توان خیلی کار کرد، البته ما تیم خوبی داریم اما با چند تیم نمی توان در تیم ملی موفق شد.

وی همچنین درباره حذف مهدوی کیا از حزب امید گفت: خیلی وقته مهدوی کیا رو ندیدم ولی هر وقت اسمشو میشنوم بهش احترام میذارم. او و دیگر پیشکسوتان نسل ما. او و دیگر پیشکسوتان جایی در فوتبال ندارند. قلم شما را می بوسم که حداقل در رسانه ها به فکر ما باشید و به فکر ما باشید. من الان جلوی فدراسیون هستم اما کسی ما را نمی شناسد.

جولی در نهایت گفت: امیدوارم تاج علیرغم انتقاداتی که وجود دارد، هر کاری که لازم است برای پیشرفت فوتبال انجام دهد. باید ببینیم این تغییرات چه تاثیری بر فوتبال خواهد داشت.

خبرنگار: علی شفیع جم

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا