ورزش

باید با ویروس کرونا کنار بیاییم

باید با ویروس کرونا کنار بیاییم

طبق این گزارش شفافوی درباره وضعیت استوكس گفت: “او واقعاً نباید به تمرین بیاید.” موضوع برای پیگیری مأموران حقوقی تا حدی پیچیده است

وی گفت: “من معنی کمک ویژه را نمی فهمم ، اما آنچه من درباره رویدادهای لیگ می دانم این است که اجرای پروتکل های بهداشتی هزینه چندانی نمی برند.” اگر می خواهید هر هفته کرونا را آزمایش کنید ، هزینه آن برای هر بازیکن سه تا چهار میلیون تومان در ماه است. این کار بزرگی نیست و هر مربی یا بازیکن حاضر است مبلغ کمتری بپردازد. برخی می گویند هزینه کنکور زیاد است اما فکر می کنم در مورد این موضوعات صحبت کنیم زیرا برخی افراد فرار می کنند و هزینه مسابقه را نمی پردازند. آیا کسانی که می خواهند لیگ را تمام کنند ، می توانند بقیه قراردادهای بازیکن را بپردازند؟

وی افزود: اگر منتظر بمانیم تاج تاج را از بین ببرد ، فکر می کنم شش تا هفت ماه طول می کشد تا واکسن کشف شود. آیا باشگاه ها پس از پرداخت هزینه بازیکنان موافقت می کنند؟ برخی از مدیران و باشگاه ها می خواهند باهوش باشند و متأسفانه برخی از این مربیان و بازیکنان در حال تعطیل شدن لیگ هستند. بازنده ها مربیان و بازیکنان هستند. اگر فوتبال خاموش باشد ، تنها کار در ایران است. در حال حاضر کلیه مشاغل و بخش ها مشغول به کار هستند. نکته مهم این است که امکانات درمانی و مشکلات مورد نیاز برای آموزش سریع تیم را به سرعت بدست آورید.

گل محمدی همچنین درباره تست مثبت کرونری برخی بازیکنان لیگ برتر اظهار داشت: “موقع شروع لیگ باید موقعیت فدراسیون فوتبال قوی باشد.” هیچ کس را نباید از شروع تمرین تیم آزار داد. به نظر من فدراسیون فوتبال باید قوی باشد تا به تصمیمات خود پایبند باشد. متأسفانه بعضی از تیم ها وقتی می بینند جایی که می توانند فوتبال را خراب کنند این کار را انجام می دهند. این باشگاه ها آگاهانه یا ناآگاهانه به فوتبال ضربه می زنند. هر مرکز درمانی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و البته از کیت های استاندارد استفاده می کند. البته هر کیت خطای درصدی دارد. من فکر می کنم وزارت بهداشت در این مورد مرجع اصلی است.

گل محمدی افزود: هیچ کس نمی تواند تضمین کند که کورونا در دو ماه آینده ناپدید می شود. هیچ کس نمی تواند تضمین کند که کرونا برنده نخواهد شد. نکته مهم پیروی از پروتکل های بهداشتی است. در صورت مشاهده ، خطرات کاهش می یابد. البته همه مشاغل در معرض خطر عفونت هستند. در بعضی از مشاغل خطر ابتلا به عفونت بسیار زیاد است. در فوتبال نیز می تواند اتفاق بیفتد. با این حال ، ما نمی توانیم جلوی فوتبال را بگیریم و نمی توانیم از این که کسی تاج و تخت را بگیرد ، نترسیم ، ما باید با این ویروس سر و کار داشته باشیم زیرا بسیاری از کشورها فوتبال را شروع کرده اند. در بیشتر کشورها تصمیم گرفته اند که فوتبال خود را ادامه دهند.

دکمه بازگشت به بالا